افتخار وزیر اسرائیلی به دریافت دعوتنامه رسمی امارات برای شرکت در یک کنفرانس

وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مقامات امارات رسما از او برای سفر به این کشور دعوت کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه الجزیره، منابع آگاه اعلام کردند که ایوب قرا، وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی دعوتنامه رسمی برای شرکت در نشست "نمایندگان ارتباطات" که جاری در دبی آغاز می‌شود و تا اواخر آبان ادامه خواهد داشت، دریافت کرده است.
به گفته این منابع، قرا ریاست هیئتی شامل هشت تن از مسئولان اسرائیلی را در این نشست برعهده خواهد داشت. این نشست از مهم‌ترین کنفرانس‌های اتحادیه بین‌المللی ارتباطات است.
ایوب قرا در این راستا به رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت که وی "علنا به عنوان وزیر اسرائیل" به دبی دعوت شده است.


او گفت: اکنون همه درک می‌کنند که اسرائیل بخشی جدایی ناپذیر از خاورمیانه است.
قرا جزو طایفه دروزی‌ها و عضو حزب لیکود درکنست رژیم صهیونیستی است.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان بورس خبرداد: بازدهی 95 درصدی بورس در 7 ماه امسال دکتر روحانی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی: آبان، میعاد تاریخی استقلال‌طلبی و مبارزه ملت ایران با استبداد و استثمار است دکتر ظریف در جلسه غیرعلنی مجلس اعلام کرد اروپایی‌ها ایستادگی خوبی را تاکنون درخصوص FATF و برجام داشته‌اند رئیس گروه دوستی مجالس ایران و فرانسه در دیدار با لاریجانی: فرانسه از تمام امکانات خود برای تحقق توافق هسته‌ای و باقی ماندن برجام استفاده خواهد کرد افتخار وزیر اسرائیلی به دریافت دعوتنامه رسمی امارات برای شرکت در یک کنفرانس عضو سابق کنست: بن سلمان کسی است که اسرائیل 50 سال منتظر آمدنش بود یک شاهزاده سعودی: اگر پادشاه بخواهد محمد بن سلمان را برکنار کند او علیه ملک سلمان کودتا می‌کند تبانی آمریکا، ترکیه و عربستان برای بستن پرونده قتل قاشقچی آشکار شد دکتر علی مطهری: اقدام هیات نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بدعت در روند قانون‌گذاری است وزیر اطلاعات: سه تیم تروریستی در خوزستان منهدم شد دادستان تهران خبر داد: دستگیری 53 متهم ارزی در 10 روز گذشته وزیر بهداشت: چشم انتظار تصمیم دولت در خصوص ارز دانشجویی هستیم قربانی بعدی قلم سرخ کیست؟ رئیس جمهور در جلسه با جمعی از محققان و اساتید علوم اجتماعی: نقش دانشگاه‌ها در حل مشکلات جامعه، محوری است سفر به ایران 50 درصد ارزان شد