انهدام سه تیم تروریستی در خوزستان


به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی دیروز در جریان بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه در جمع خبرنگاران تعداد اعضای دستگیر شده این سه تیم را 15 نفر عنوان کرد و افزود: بنا به ادعای بازداشت شدگان اعضای این باند تروریستی قصد انجام عملیات انتحاری و به شهادت رساندن تعدادی از زائران اربعین حسینی را داشتند که با نیت پاک زائران ابا‌عبدالله‌الحسین(ع) و همت سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند.
وی افزود: به فضل الهی از هر 100 اقدام ضدامنیتی که برای انجام آنها در ایران تلاش و برنامه‌ریزی شده 99 اقدام آن کشف و خنثی شده و این تعداد کشف شدن تیم تروریستی در سطح دنیا و در سطح دستگاه‌های اطلاعاتی جهان بی‌نظیر است.
حجت‌الاسلام علوی اظهار داشت : به جرأت می‌توان گفت در کشورهایی مانند فرانسه از هر 10 اقدام تروریستی تنها پنج تا شش اقدام آن کشف می‌شود و مابقی از سوی تروریست‌ها عملیاتی می‌شود و این در حالیست که در جمهوری اسلامی ایران از هر 100 اقدام تروریستی 99 اقدام کشف شده است چرا که گروه‌های تروریستی زیر فشار و ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارند.
وی با تاکید بر آمادگی 100 در صدی سربازان گمنام امام زمان‌(عج) در راستای تامین امنیت تصریح کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در این ایام شب و روز در فعالیت هستند و برای آرامش مردم کار و تلاش می‌کنند و با آمادگی کامل اجازه نخواهند داد تا دشمنان دست به اقدامات تروریستی بزنند.


وزیر اطلاعات در ادامه درخصوص تامین زیر ساخت‌ها در گذرگاه‌های مرزی اربعین با بیان اینکه به طور معمول هر ساله کار، تلاش و کوشش بسیاری برای عبور آسان و راحت زائران اربعین انجام می‌شود اظهار داشت: در بازدید صورت گرفته از مرزها تلاش صورت گرفته در حوزه خدمات‌رسانی به زائران و تامین زیر ساخت‌ها محسوس است.
وزیر اطلاعات در سفر به استان خوزستان با حضور در گذرگاه مرزی شلمچه در خرمشهر در جریان روند تردد زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
حجت‌الاسلام علوی دیروز به ‌منظور بررسی زیرساخت‌های موجود در مرز شلمچه و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی از مرز شلمچه دیدن کرد.
وزیر اطلاعات که غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان وی را همراهی می‌کرد از موکب‌های مردمی مستقر در مسیر پایانه مرزی شلمچه دیدن کرد و در جریان خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.
وی همچنین با توقف در چند موکب مردمی و گفت‌و‌گو با موکب داران از تلاش صورت گرفته برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی تشکر کرد.
حجت‌الاسلام علوی همچنین بخشی از مسیر منتهی به پایانه مرزی شلمچه را در کنار زائران پیاده طی کرد.