سطرهایی برای اعضای شورای شهر!

هومن جعفری- تصویری منتشر شده از حمله و یورش دو مامور سد معبر به گاری میوه‌فروشی پیرمردی و دخترش. صدای دختر می‌آید که بر سرشان فریاد می‌زند و آنها به راحتی‌، گاری را برمی‌گردانند تا میوه‌ها نقش بر زمین شود. مرد تسلیم شده، به دیواره آهنی پشتش تکیه می‌دهد. برای او کار تمام شده. دخترش هنوز به نبرد ادامه می‌دهد. فیلم همین جا تمام می‌شود.
اعضای محترم شورای شهر! رایی که به شما دادم حرام‌تان باد اگر با عاملان این قصه برخورد نکنید. سد معبر به معنای حمله کردن و یورش بردن نیست. به معنای شکستن کمر آبروی یک پدر مقابل چشمان دخترش نیست. به معنای مرگ انسانیت نیست. به معنای ورود زامبی‌ها به شهر نیست. به معنای یورش بردن نیست. سد معبر هر معنایی داشته باشد‌، معنایش این نیست. هر وظیفه‌ای داشته باشد وظیفه‌اش این نیست. هر مسوولیتی داشته باشد مسوولیتش این نیست. سد معبر معنایش این نیست.
اعضای محترم شورای شهر! وسط تلاش برای زیرپا گذاشتن قانون و نگه داشتن یک شهردار ناکارآمد و بازنشسته بر مسند کارش‌، برای این آدم‌ها قوت بگذارید. ما برای ندیدن این صحنه‌ها به شما رای داده بودیم که البته به نظر می‌رسد رای‌مان خیلی اشتباه بود. دیگر شما می‌دانید و این صحنه‌ها.