گزارش بازی

سه امتیاز برزیلی بدون برزیلی‌ها
اولین شکست تراکتور با تقوی

شنبه 28/7/97، هفته نهم لیگ برتر، ساعت 18، استادیوم تختی آبادان، بدون تماشاگر


صنعت نفت آبادان 2
گل‌ها: طالب ریکانی (17)، رضا جبیره (76)
تراکتورسازی یک
گل: آنتونی استوکس (74)
داور: حسین زرگر، کمک‌ها: محمدرضا منصوری، هادی طوسی
اخطار: عقیل کعبی، مصطفی احمدی و شهاب گردان از صنعت نفت
علی عبدا...‌زاده و محمد طیبی از تراکتور
بازیکن برتر: طالب ریکانی
 صنعت نفت آبادان: شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم (72- میلاد جهانی)، طالب ریکانی (78- محمدرضا غبیشاوی)، جعفر سلمانی (88- محمد قریشی)، رضا جبیره
سرمربی: پائولو سرجیو
تراکتورسازی: محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدا...‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاجی‌صفی، مهدی مهدی‌پور، علیرضا نقی‌زاده (87- محمدرضا مهدی‌زاده)، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان پهلوان (87- محمدرضا آزادی)، لی اروین (46- آنتونی استوکس)
سرمربی: محمد تقوی

صنعت نفت و تراکتورسازی هر دو سه امتیاز این بازی را می‌خواستند از همین رو بازی با ضرباهنگی سریع آغاز شد تا بازی جذابی را تماشا کنیم. ابتدا این میزبان بود که از حملات ابتدایی خود به گل رسید. در دقیقه 17 ارسال ساکی از جناح راست زمین را محمد طیبی قبل از رسیدن به جبیره برگشت داد که در ادامه طالب ریکانی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با شوت تماشایی پای چپ دروازه فروزان را باز کرد. میزبان به رغم حملات پراکنده تراکتور با این گل با برد به رختکن رفت.
تراکتورسازی که نمی‌خواست بازنده بازی باشد، نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و سرانجام به گل رسید. در دقیقه 74 حرکت تکنیکی و پاس در عمق تماشایی دژاگه با بیرون پا را آنتونی استوکس، مهاجم تعویضی و بهترین گلزن تراکتور با شوت زمینی وارد دروازه صنعت نفت کرد تا گل تساوی را به نام خود ثبت کند.
بعد از این گل صنعت نفت دوباره جلو کشید و بلافاصله گل دوم را زد. دقیقه 76 ریکانی با عوض کردن پا دو مدافع تراکتورسازی را جا گذاشت و با پای راست شوتزنی کرد که فروزان دفع توپ انجام داد ولی در ادامه میلاد جهانی از راه رسید و با ضربه سر به مقابل دروازه پاس داد تا رضا جبیره به راحتی گل دوم صنعت نفت را به ثمر برساند. گلی که سه امتیاز جذاب و حساس را به حساب میزبان ریخت. سه امتیازی که در غیاب هواداران برزیلی نشان میزبان به دست آمد.