اینترنت کوپنی!

هومن جعفری- سردار جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل: احتمال قطع اینترنت توسط آمریکا در آبان‌ماه را ضعیف می‌دانیم اما از طرفی‌ در صورتی که این اتفاق بیفتد، تدابیری اندیشیده شده که کارکردهای ضروری کشور حفظ شود و شبکه ملی اطلاعات به اندازه‌ای که آماده شده بناست که بتواند خدمات اساسی مردم را جواب دهد.
یعنی وسط ‌هاگیرواگیر این مملکت‌، همین‌مان مانده بود که آمریکا اینترنت ایران را قطع کند بعد همه دست به دست هم ‌دهیم به مهر برویم داخل اینترنت ملی! از این به بعد هر وقت خواستید آنلاین شوید ابتدا کپی شناسنامه خود را به همراه یک برگ درخواست ورود به اینترنت همراه با توضیحاتی کامل مبنی بر اینکه دقیقا می‌خواهید وسط اینترنت ملی چه کاری‌ بکنید، به نزدیک‌ترین اداره پست یا خدمات الکترونیک تحویل داده و تشکیل پرونده می‌دهید. بعد از اینکه با درخواست شما موافقت شد، به شما زنگ می‌زنند و به کافی‌نت محلی می‌روید و با تحویل دادن کوپن اینترنت، به مدتی که صلاح دیده می‌شود از فضای مجازی که شامل سایت بسیار بسیار پربازدید پیوندها و استفاده از نرم‌افزار توانمند سروش می‌باشد بهره‌برداری کنید. البته طبیعتا خیلی نمی‌توانید برای چت کردن زمان بگذارید چون هم‌کوپنی‌های عزیز، عین تلفن سکه‌هایی دهه‌های گذشته، پشت باجه شما نشسته‌اند و مدام با سکه می‌زنند روی در باجه!
یادتان نرود موقع خروج از کافی‌نت هم گزارش کتبی یا پرینت چک مکالمات و جست‌وجوها و بررسی‌های خود را تحویل واحد مدیریت ‌دهید و بعد از بررسی و گرفتن اجازه خروج، محل را ترک نمایید.