18 کشته و ده‌ها زخمی در حمله‌ای مسلحانه به دانشکده‌ای در کریمه

مقام‌های مسئول و مدیر دانشکده‌ای در کریمه روز گذشته اعلام کردند، در جریان یورش فرد مسلحی به دانشکده‌ای در شبه جزیره کریمه، منفجر کردن بمبی در کافه‌تریای آن و ورود مهاجم به ساختمان و تیراندازی به حاضران، 18 نفر کشته و 50 نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، بنا بر اعلام مقامات محلی این حمله توسط "ولادیسلاو روسلیاکف" دانشجوی پسر 22 ساله همین دانشکده انجام شده وفرد مهاجم هم خود را کشته است.
مقام‌های امنیتی در ابتدا از تروریستی بودن این حمله هم سخن گفته بودند. تصاویر ویدیویی نشان می‌دهد خودروهای حمل نیرو و خودروهای نظامی در نزدیکی دانشکده پلی‌تکنیک در شهر "کرچ" کریمه صف بسته‌اند.
یکی از ساکنان محلی می‌گوید، مقام‌ها به والدین دستور داده‌اند تا به دلایل امنیتی فرزندانشان را از مدارس و مهدهای کودک این شهر خارج کنند. اولگا گربنیکووا، مدیر این دانشکده به رسانه‌های کریمه گفت، اجساد بچه‌ها در همه جا پراکنده است.


کمیته تحقیقات، نهاد اجرای قانون در حوزه بررسی جرایم سنگین، اعلام کرد اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که یک وسیله انفجاری مملو از اشیای فلزی در کافه تریای این دانشکده منفجر شده است.
در بیانیه اولیه آمده بود، حدود 50 تن که اکثرا نوجوان هستند، زخمی شده‌اند.
تصاویر منتشر شده از صحنه حادثه توسط رسانه‌های محلی نشان می‌دهد پنجره‌های طبق اول این ساختمان دو طبقه شکسته‌اند و مقداری آوار به بیرون از ساختمان ریخته است.
در گزارش‌های اولیه انفجار ناشی از گاز عنوان شده بود.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس سازمان اداری و استخدامی خبر داد موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد کدخدایی خبر داد: حضور جهانگیری، ظریف و همتی در شورای نگهبان برای بررسی CFT تحلیل سیاسی هفته دیوان لاهه به ایران و آمریکا برای ارائه ادله مهلت داد بیش از 9 میلیون تن کالای اساسی وارد شد شرکت‌های ایتالیایی در ایران ماندنی شدند افشای زوایای جدید از قتل جمال قاشقچی گاردین: زمان کنار گذاشتن بن‌سلمان فرا رسیده است توفان قاشقچی و تحریک اشتهای سیری‌ناپذیر ترامپ برای دوشیدن آل‌سعود گزارش سامانه ثبت حقوق مقامات اجرایی به دولت ارائه شد 18 کشته و ده‌ها زخمی در حمله‌ای مسلحانه به دانشکده‌ای در کریمه گزارش سامانه ثبت حقوق مقامات اجرایی به دولت ارائه شد واکنش افشانی به اتهام شنود مکالمات در شهرداری تهران فرمانده یگان‌های ویژه ناجا: تامین امنیت زائران اربعین حسینی اولویت یگان‌های ویژه است ایران و آلمان بر ضرورت اجرایی شدن برجام تاکید کردند یارانه مهرماه امشب واریز می‌شود رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی: برنامه دشمن، تصویرسازی غلط از ایران است، در این جنگ پیروز خواهیم شد