حمله به سفارت اسرائیل در آنکارا با تراکتور!

منابع صهیونیستی روز گذشته از حمله یک کشاورز ترکیه‌ای به سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا با یک تراکتور خبر دادند.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، منابع اسرائیلی اعلام کردند که یک کشاورز ترکیه‌ای با تراکتورش قصد حمله به سفارت این رژیم در آنکارا را داشت که توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.
این منابع افزودند: این کشاورز ترکیه‌ای به نام "ایدین سکرئیه" (45 ساله) با تراکتور خود به سرعت درحال حرکت به سمت ساختمان سفارت بود که نیروهای پلیس برای متوقف کردن آن دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به دستور پلیس به مسیرش ادامه داد.
این منابع تصریح کردند: در نهایت تراکتور با شلیک نیروهای پلیس از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با ماشین‌های پارک شده متوقف شد.
به گفته این منابع، راننده 45 ساله این تراکتور که هیچ‌گونه سوء سابقه‌ای ندارد بازداشت شده و مقامات ترکیه دستور بازجویی از وی را صادر کرده‌اند. هنوز انگیزه او از این کار مشخص نیست.
سایر اخبار این روزنامه
حمله به سفارت اسرائیل در آنکارا با تراکتور! تبانی آمریکا، عربستان و ترکیه برای بستن پرونده قتل قاشقچی رئیس جمهور در دیدار سفرای جدید 7 کشور: همه تلاش کنیم تا از برجام به خوبی صیانت شود عراق بار دیگر خواستار خروج آمریکا از خاک خود شد نخست وزیر دولت دست نشانده سعودی در یمن برکنار شد ایران از سفیر پاکستان خواستار شد دولت پاکستان بی‌درنگ برای آزادی نیروهای مرزی ایران و دستگیری تروریست‌ها اقدام کند عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: نهادها و موسسات غیردولتی ملزم به ارائه صورت‌های مالی می‌شوند فلاحت پیشه در گفتگو با یورونیوز: تاسیس دفتر اتحادیه اروپا به بسته پیشنهادی آنها بستگی دارد ضرورت پرهیز از بخل در کلام امام حسن علیه‌السلام نشانه‌های تبانی تاکید ایران و روسیه بر فراهم کردن حداکثر تسهیلات روادیدی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: حقوقهای زیر 3 میلیون مشمول دریافت بسته حمایتی هستند با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه مشخص شد رئیس پلیس تهران خبر داد ممنوعیت خریدو فروش ارز در خیابان تبانی آمریکا، عربستان و ترکیه برای بستن پرونده قتل قاشقچی تبانی آمریکا، عربستان و ترکیه برای بستن پرونده قتل قاشقچی تبانی آمریکا، عربستان و ترکیه برای بستن پرونده قتل قاشقچی تبانی آمریکا، عربستان و ترکیه برای بستن پرونده قتل قاشقچی تبانی آمریکا، عربستان و ترکیه برای بستن پرونده قتل قاشقچی