نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از جوانان مومن انقلابی در برابر برچسب‌ها حمایت می‌کند


به گزارش روابط عمومی نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی با اشاره به برخی مخالفت‌ها با جریان جوان مومن انقلابی گفت: ممکن است وقتی می‌گوییم جوان تحول‌خواه است و مطالبه تغییر دارد این را برخی برنتابند و با دسته‌بندی‌های مختلفی در مقابل این تحول و آرمانخواهی مقاومت کنند، دسته‌هایی که منافعشان در حفظ وضع موجود است، دسته‌ای که اگر آرامششان به هم بخورد برایشان هزینه دارد، دسته‌ای که به دنبال سلب مسئولیت از خودشان هستند؛ اینها ممکن است در مقابل جوان انقلابی بایستند.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به بداخلاقی‌های جریان سکون و منتفع از وضع موجود، افزود: نهاد رهبری از جوانان مومن انقلابی که برخی با برچسب زدن‌هایی از قبیل فرقانی بودن به دنبال منزوی کردن آن هستند، دفاع می‌کند.
ما با صدای رسا مدعی هستیم که دانشگاه‌ها و جوانان دانشگاهی ما در حال حرکت به سمت خوبی‌ها هستند، کدام مقطع بوده که ما وضعیت دینی را با آن گذشته مقایسه کنیم و خودمان را بهتر از آن نبینیم؟ نمونه بارز آن برگزاری نماز جماعت در دانشگاه تهران است. مسجد دانشگاه تهران امروز یکی از  مساجد جریان‌ساز دینی در کشور است. اعتکاف از درون حوزه آمده، اما کجا اعتکاف را به یک جریان کشوری تبدیل کرد؟ حتما اعتکاف جوانان در همین مسجد دانشگاه تهران یکی از محل‌های الگوساز در سطح کشور بوده است.
وی در ادامه افزود: امروز هرکسی مطالعه دقیقی داشته باشد، قطعا معتقد است فضای دینی در دانشگاه‌های ما حتما از ابتدای انقلاب بهتر است.