ترامپ: به هیچکس در کاخ سفید اعتماد ندارم

رئیس جمهور آمریکا در جریان مصاحبه‌ای که یکشنبه شب منتشر شد، درخصوص اظهارات ملانیا ترامپ، همسرش مبنی بر این که معاونین غیر قابل اعتمادی در کاخ سفید وجود دارند نیز گفت: من نیز همین احساس را دارم. من به هیچ‌کس در کاخ سفید اعتماد ندارم و با شما کاملا صادق هستم.
به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در جریان مصاحبه مفصلی با برنامه‌ "60 دقیقه‌" شبکه سی بی‌اس به مسائل مختلفی از جمله کارمندانش در کاخ سفید و کابینه پرداخت.
وی همچنین در این مصاحبه گفت: من معمولا محافظت شده هستم. اما این به این معنا نیست که به همگان در کاخ سفید اعتماد دارم. من بچه نیستم، این یک کار بسیار سخت و دشوار است. کاخ سفید یک مکان خشن است. واشنگتن نیز یک شهر خشن و ظالم است. حملات، بد گویی‌ها و غیبت‌ها در این جا بسیار است اما می‌دانید من در اینجا بسیار راحت هستم!
ترامپ در پاسخ به این سوال که از وقتی که رئیس‌جمهور آمریکا شده چه چیزی یاد گرفته و چه چیزی بیشتر از همه وی را متعجب کرده و آن هم ترامپی که تا قبل از ورود به کاخ سفید هرگز پست سیاسی نداشته و از جو سیاسی در واشنگتن انتقاد می‌کرده، گفت: همیشه عادت داشتم و می‌گفتم که سفت و سخت‌ترین مردم ملاکان منهتن هستند اما الان می‌گویم که آنها کودکانی بیش نیستند. به نظر من الان سفت و سختترین مردم افراد سیاسی هستند. این فریبنده‌ترین و ظالم‌ترین شغل در جهان است؛ جهانی فریبنده که مملو از دروغ، حیله و فریب است.
سایر اخبار این روزنامه
تقویت 5774 واحدی شاخص کل بورس سازمان ملل: 13میلیون یمنی در معرض قحطی و مرگ قرار دارند البرادعی: ناپدید شدن قاشقچی، جهانیان را بیدار کرد افزایش قیمت نفت در پی تهدید به تلافی عربستان جزئیات هولناک شکنجه یک لبنانی در زندان امارات ترامپ: به هیچکس در کاخ سفید اعتماد ندارم محمدمهدی مظاهری «رویای سعودی» با قلم یک روزنامه نگار ترکید رئیس جمهور در جلسه‌ای با حضور جمعی از اقتصاددانان و اساتید اقتصاد دانشگاه‌های کشور: بررسی راه حل های مشکلات اقتصادی در جلسه سه ساعته رئیس جمهور با اقتصاددانان با حکم رئیس‌جمهور و رئیس هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی؛ دکتر علی وحدت به عنوان «عضو و رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب شد حضور 70 کشور در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت رئیس جمهور قانون «حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی کشور» را ابلاغ کرد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد عملیات‌های موفق ارتش در به هلاکت رساندن تروریست‌ها در مرزها نشانه‌های واگرائی متحدان آمریکا فرهنگ مبارزه با مهریه‌های نجومی باید نهادینه شود وزارت اطلاعات: باند قاچاق سوخت در فارس منهدم شد دبیر اجرایی گروه اقدام مالی: FATF اطمینان می‌دهد که ایران محلی امن برای سرمایه‌گذاری است