خواسته فرزند شهید مدافع حرم از قالیباف با تهدید اسلحه!

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همه موظف هستیم به دولت کمک کنیم، حتی با تفاوت نگاه‌های سیاسی که داریم. به گزارش ایسنا، تسنیم و فردا، محمدباقر قالیباف شامگاه پنج شنبه در سومین سالگرد سردار شهید حسین همدانی در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان گفت: یکی از ویژگی های شهید همدانی این بود که همیشه خودش را وظیفه‌مند می دانست حتی زمانی که مسئولیتی نداشت از ارتباط با مردم غافل نبود و در فراز و نشیب مسئولیت ها برایش مهم نبود کدام پست را اشغال کرده است. وی با اشاره به فعالیت های شهید همدانی در مقابله با فتنه 88 گفت: وی در جریانات سال ۸۸ زحمات بسیاری کشید. بعد وقتی با کسانی که ناآگاهانه در این فتنه بودند روبه رو می‌شد مانند فرزندانش برخورد و رفتار می‌کرد. این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه تأکید کرد: امروز در چهلمین سال انقلاب دشمن مبنای اولویت خود را عرصه اقتصادی گذاشته و تشخیص داده که ضعف ما در این موضوع است و با این فشار اقتصادی و جنگ روانی که درست کرده، می خواهد باورهای ملت ما را درباره آرمان های انقلاب تضعیف کند.
قالیباف با بیان این که ظرفیت کشور ظرفیت بالایی است، اظهار کرد: به جای این که مشکل را با راهکار اقتصادی حل کنیم به دنبال راهکار سیاسی هستیم، باید تلاش کنیم. درست است تحریم برای ما مشکلاتی را ایجاد کرده اما همین‌ تحریم بزرگ ترین فرصت برای ماست به شرطی که با یک مدیریت درست به آن بپردازیم. وی افزود: همه موظف هستیم به دولت کمک کنیم، حتی با تفاوت نگاه های سیاسی که داریم، با حفظ عزت مردم وظیفه همه ماست که این کار را انجام دهیم اما توقع مردم این است که دولت در این مسیر محکم تر از گذشته به میدان بیاید. قالیباف تاکید کرد: هرچیزی که دولت تشخیص داد قبول می کنیم اما باید دولت تصمیمی بگیرد و زمان را از دست ندهد تا بیشتر از این آسیب نبینیم. وی با اعلام این که عذرخواهی دولت خوب است ولی مهم تر از عذرخواهی این است که این ناکارآمدی به ضرر مردم تمام نشود، تصریح کرد: اگر به مردم مستضعف کمک نکنیم کانون زندگی‌ها فرو می‌ریزد  به همین دلیل نیز ما این نکات را بیان می‌کنیم.
محمد باقر قالیباف در ادامه برنامه های سفر به همدان در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه بوعلی همدان هم تأکید کرد: اگر امروز در حوزه اقتصاد دچار مشکل و چالش جدی هستیم و بعضا جوانان ما احساس خطر می‌کنند و در تردید در این بخش می‌افتند، علتش این است که مردم و موتور حرکت را از مدار خارج کردیم. گاهی این از مدار خارج کردن کاملا برنامه‌ریزی شده بوده و گاهی هم ندانسته است، اما فرقی نمی کند به هرحال ضربه مهمی زده است. وی افزود: امروز من به عنوان یک شهروند گرچه شاید با دولت اختلاف نظر سیاسی داشته باشم اما اگر دولت بداند مشکلات اقتصادی راهکار اقتصادی دارد، بدون هیچ چون و چرایی با هر راهکاری که او بدهد در خدمت دولت خواهیم بود تا مشکلات را حل کنیم. بنا نیست اگر اختلاف نظر سیاسی داریم به دولت کمک نکنیم.
خواسته فرزند شهید مدافع حرم از قالیباف


همچنین براساس فیلم منتشر شده از حاشیه مراسم سالگرد شهید همدانی، فرزند خردسال شهید مدافع حرم «مهدی قاضی خانی» از قالیباف درخواست می کند که او را به شهربازی ببرد. قالیباف هم در پاسخ می گوید حالا که نمی شود و بسته است، ان شاء ا... فردا. اما در ادامه و در پاسخ به اصرار فرزند شهید که تفنگ پلاستیکی اش را به سوی قالیباف نشانه می رود، قالیباف می گوید: می گم ماشین بیاورند، حاضر شو (تا برویم).