با حکم دکتر روحانی؛ رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب شد

رئیس جمهور در حکمی و به پیشنهاد وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر داریوش اسماعیلی را برای مدت 3 سال به عنوان "رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن" منصوب کرد.
متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر داریوش اسماعیلی


در اجرای ماده (23) قانون نظام مهندسی معدن مصوب 25 بهمن 1379 مجلس شورای اسلامی نظر به تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی و بنا به معرفی وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به موجب این حکم برای مدت 3 سال به عنوان "رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن" منصوب می‌شوید.
توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسالت می‌نمایم.
سایر اخبار این روزنامه
رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه دو ساعت و نیمه با سران قوا درباره مسائل اقتصادی: کار جهادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم افتتاح 12 طرح بهداشتی در مازندران با حضور وزیر بهداشت مردم چه گناهی کرده‌اند؟ حمله ترامپ به بانک مرکزی آمریکا: بانک مرکزی آمریکا از کنترل خارج شده است دبیرکل کانون بانک‌های خصوصی: عضویت ایران در FATF بهانه را از دشمنان می‌گیرد سازمان ملل: عربستان کودکان یمنی را می‌کُشد پیشنهاد رشوه 5 میلیارد دلاری «بن سلمان» به اردوغان برای بستن پرونده قتل قاشقچی با حکم دکتر روحانی؛ رئیس شورای مرکزی و رئیس سازمان نظام مهندسی معدن منصوب شد با صدور پیام‌هایی جداگانه؛ رئیس‌جمهور به محسن و پرویز اسماعیلی تسلیت گفت مکرون ادعای وزیرش درباره ایران را رد کرد کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف حاکم در آلمان مادورو: کاخ سفید می‌خواسته من را بکشد امیر سرتیپ حیدری: پهپادهای جدید نیروی زمینی ارتش امسال رونمایی می‌شوند وزیر نیرو: 26 نیروگاه به ظرفیت برق کشور اضافه می‌شود