ناو جنگی ائتلاف سعودی در سواحل یمن منهدم شد

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک فروند ناو جنگی ائتلاف سعودی در سواحل این کشور را هدف قرار داده و نابود کردند.
منابع خبری نزدیک به "جنبش انصارالله" با اعلام این خبر، افزودند که تمامی نیروهای مزدور و نظامیان ائتلاف که در این ناو جنگی حضور داشتند، کشته شده‌اند.
تاکنون منابع وابسته به ائتلاف سعودی واکنشی در ارتباط با این خبر نشان نداده‌اند.
هشتم مهر ماه جاری هم ساعاتی پس از حمله موفق پهپادهای ارتش و کمیته‌های مردمی به فرودگاه دبی، نیروی دریایی و دفاع ساحلی یمن یک عملیات موفق دیگر علیه کشتی‌های جنگی سعودی در بندر "جیزان" (جنوب عربستان) انجام دادند.در این عملیات شماری از کشتی‌های نیروهای گارد مرزی عربستان هدف قرار گرفت.


یک منبع نظامی در نیروی دریایی یمن اعلام کرد که این حمله خسارات زیادی به نیروی‌های سعودی وارد کرد و در اثر آن شماری از کشتی‌های گارد مرزی این کشور در داخل بندر به آتش کشیده شد.
نیروی دریایی یمن دهم شهریور ماه گذشته هم یک فروند شناور نظامی سعودی‌ها در سواحل جیزان را هدف قرار داد.
"عزیز راشد"" معاون سخنگوی ارتش یمن پیشتر با اشاره به توانمندی‌های نظامی ارتش به ویژه در نیروی دریای اعلام کرد: این حملات در آینده هم ادامه خواهد یافت.یمنی‌ها ماه گذشته هم موفق شدند یک ناو جنگی عربستان با نام "الدمام" را در دریای سرخ هدف قرار دهند و خسارات زیادی به آن وارد کنند.
سایر اخبار این روزنامه
وزیر نیرو: 100 طرح سدسازی در دست اجرا است پیروزی حقوقی دیگر ایران در برابر آمریکا دستور توقیف 5 میلیارد دلار بانک مرکزی ایران درایتالیا لغو شد دومین روز رسیدگی به شکایت ایران در لاهه وکلای ایران، آمریکا را متهم به فرار از پاسخگویی کردند با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ حجت‌الاسلام کریمی تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام شد تحلیل سیاسی هفته ناو جنگی ائتلاف سعودی در سواحل یمن منهدم شد رئیس سازمان امور اداری و استخدامی: 26 آبان آخرین مهلت تعیین تکلیف بازنشستگان شاغل است ناوگروه ایران با پیام «دوستی و حسن نیت» در کراچی پهلو گرفت معاون رئیس‌جمهور خبر داد: قطعیت گزینه 2 وزارتخانه واحتمال تصمیم جدیدبرای 2 وزارت دیگر نیویورک تایمز به نقل از یک مقام ترک: جسد «جمال قاشقچی» با اره تکه تکه شده است! رئیس سازمان برنامه و بودجه: 159 میلیارد تومان اعتبار به سیل‌زدگان شمال کشور اختصاص یافت سفیر انگلیس: لندن در جست‌وجوی منافع اقتصادی برجام برای ایران است سناتورهای فرانسوی خواستارتقویت یورو برای حمایت ازایران شدند دادستان تهران خبر داد صدور 61 فقره کیفرخواست برای متهمان پرونده‌های کلان اقتصادی ظرف سه ماه اخیر