سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213




نظــــــــر مـــــردم

■  تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان / آقای ایوبی - زنجان: از فرهنگیان بازنشسته هستم. وزیر آموزش و پرورش در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته تهران از تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان خبر دادند و در رسانه‌ها هم اعلام شد که معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرده است که 6 ساعت به حکم معلمان تمام وقت افزوده شود. آقای وزیر که به‌دنبال تغییر و تحول در آموزش و پرورش هستند این تغییرات بدون همراهی معلمان عملی نیست. وقتی درباره رتبه‌بندی معلمان وعده و وعید می‌دهند چطور می‌خواهند معلمان را با خود همراه کنند؟
■  نحوه محاسبه سود معوقات وام بانکی / یک هموطن: اینجانب ضامن فردی شده‌ام که از بانک وام بگیرد. ایشان اقساط خود را پرداخت نکردند و بانک بعد از دو سال به اینجانب خبر داده که اقساط معوقه وام گیرنده به 20 میلیون تومان رسیده است. چرا بانک بعد از این همه مدت به من اطلاع می‌دهد و چرا این همه سود به این وام تعلق می‌گیرد؟ ما برای یک وام چند درصد بهره باید پرداخت کنیم؟
■  سایه یک پروژه بر ترافیک منطقه خاوران / علی اصغر قناد: من ساکن منطقه خاوران هستم و متأسفانه پل‌هایی که در این منطقه ساخته شده مردم را بیشتر سردرگم و ترافیک شدیدی در این منطقه ایجاد کرده است. اطراف این جاده اکثراً تبدیل به محل دپوی زباله شده و شهرداری منطقه 15 هم هیچ اقدامی در این باره انجام نمی‌دهد. ساخت این پل‌ها نه تنها مشکل جاده خاوران را حل نکرده است بلکه ترافیک بیشتر هم شده است.