عملیات بی‌سابقه یمنی‌ها درجنوب عربستان وساقط کردن 3هواپیمای جاسوسی

نیروهای مقاومت یمن طی یک عملیات بی‌سابقه کنترل تعدادی از روستاهای جنوب عربستان را به دست گرفته و 3 هواپیمایی جاسوسی این کشور را ساقط کردند.
به گزارش خبرگزاری المسیره، نیروهای مسلح یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور موفق شدند طی یک عملیات منحصر به فرد کنترل تعدادی از روستاها و مواضع عربستان را در منطقه جیزان واقع در جنوب این کشور به دست بگیرند.
در این بیانیه آمده است: پیروزی بزرگ نیروهای یمنی در جنوب عربستان و به دست گرفتن کنترل چند روستا و برج‌های مراقبت در جیزان نتیجه یک عملیات نظامی گسترده بود.
در ادامه این بیانیه تاکید شده است: نیروهای یمنی موفق شدند کنترل برج‌های‌ام بی‌سی و الرقعه و روستای قنبوره و القیمه واقع در خاک عربستان را به دست گرفته و تعدادی از تجهیزات نظامی نظامیان سعودی را منهدم کنند.


نیروهای یمنی همچنین موفق شدند کنترل روستاهای الضبیره و العمدان را به دست گرفته و در ادامه عملیات خود 3 فروند هواپیمای جاسوسی عربستان را در جیزان ساقط کنند.
این عملیات بی‌سابقه و گسترده همزمان با سالگرد جنایت حمله ائتلاف متجاوز سعودی به یک سالن بزرگ در یمن و کشته شدن صدها یمنی صورت گرفت.
ازسوی دیگروزارت دفاع یمن از پیروزی‌های چشمگیر ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه جازان عربستان خبر داد
ازسوی دیگر حزب کنگره سراسری مردمی در یمن از دیدار محرمانه وزیر خارجه دولت مستعفی یمن با وزیر خارجه اسرائیل در نیویورک خبر داد.به گفته این حزب این دیدار شامل وزرای خارجه مصر، امارات و عربستان نیز بود.
حزب کنگره اعلام کرد که اقدامات دولت مستعفی یمن برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل به دستور عربستان و امارات در راستای معامله قرن صورت گرفته است.
حمله جنگنده‌های سعودی به یک مرکز درمانی در «حجه» یمن
جنگنده‌های سعودی در حمله‌ای ضمن نادیده گرفتن قوانین حقوق بشر، یک مرکز درمانی در استان حجه یمن را بمباران کردند.در این اقدام وحشیانه یکی از مراکز درمانی تخریب شد.
طبق اعلام رسانه‌های یمنی، این مرکز درمانی که توسط سعودیها هدف قرار گرفت در منطقه «مستبا» واقع شده است.
ازسوی دیگر، جنگنده‌های رژیم سعودی شب گذشته طی چند نوبت مناطق مختلف استان الحدیده را بمباران کردند.
سایر اخبار این روزنامه
بازگشت شاخص بورس به مدار رشد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد مسئولیت جامعه جهانی در قبال روند ضدیت با مقررات بین‌المللی دکتر روحانی درگذشت مرحوم حاج عباس اعتصامی فرد را تسلیت گفت اطلاعیه‌ای سازمان برنامه در باره جلسه غیرعلنی مجلس رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی: روابط نزدیکتر صنعت و کشاورزی با پژوهش باعث رونق تولید می‌شود فایننشال تایمز: اروپا به آمریکا درباره تعامل سوئیفت با ایران فشار می‌آورد اردوغان: توجیهات عربستان درباره قاشقچی کافی نیست واشنگتن پست اعلام کرد: گرایش رای دهندگان آمریکایی از حزب جمهوریخواه به دمکرات‌ها دعوت رهبر کره شمالی از پاپ برای سفر به پیونگ یانگ استعفای غیرمنتظره «نیکی هیلی» نایب رئیس اسکودا: مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت 97 تمدید شد عملیات بی‌سابقه یمنی‌ها درجنوب عربستان وساقط کردن 3هواپیمای جاسوسی معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد