استعفای غیرمنتظره «نیکی هیلی»

منابع خبری از کناره‌گیری نماینده آمریکا در سازمان ملل خبر دادند. این منابع اعلام کردند دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با استعفای نیکی هیلی، نماینده دایم این کشور در سازمان ملل موافقت کرده است.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دیروز با استعفای غیرمنتظره نیکی هیلی، نماینده دایم این کشور در سازمان ملل موافقت کرد.
پایگاه «آکسیوس» که این خبر را برای اولین بار گزارش داد نوشت دلیل اینکه او چرا درحال حاضر تصمیم به کناره‌گیری از سمتش گرفته هنوز مشخص نیست.
منابع مورد استناد رسانه آمریکایی اعلام کردند هیلی در دیدار هفته گذشته‌اش با ترامپ در کاخ سفید با وی درباره این تصمیمش صحبت کرده بود. این تصمیم وی، شمار زیادی از مقام‌های ارشد دولت ترامپ را شوکه کرده است.
به دنبال این خبر، دونالد ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: صبح فردا در دفتر کار ریاست جمهوری، خبر بزرگی را در کنار نیکی هیلی، نماینده آمریکا (در سازمان ملل) اعلام خواهیم کرد.
سایر اخبار این روزنامه
بازگشت شاخص بورس به مدار رشد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد مسئولیت جامعه جهانی در قبال روند ضدیت با مقررات بین‌المللی دکتر روحانی درگذشت مرحوم حاج عباس اعتصامی فرد را تسلیت گفت اطلاعیه‌ای سازمان برنامه در باره جلسه غیرعلنی مجلس رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی: روابط نزدیکتر صنعت و کشاورزی با پژوهش باعث رونق تولید می‌شود فایننشال تایمز: اروپا به آمریکا درباره تعامل سوئیفت با ایران فشار می‌آورد اردوغان: توجیهات عربستان درباره قاشقچی کافی نیست واشنگتن پست اعلام کرد: گرایش رای دهندگان آمریکایی از حزب جمهوریخواه به دمکرات‌ها دعوت رهبر کره شمالی از پاپ برای سفر به پیونگ یانگ استعفای غیرمنتظره «نیکی هیلی» نایب رئیس اسکودا: مهلت ثبت‌نام آزمون وکالت 97 تمدید شد عملیات بی‌سابقه یمنی‌ها درجنوب عربستان وساقط کردن 3هواپیمای جاسوسی معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد معاون اول رئیس جمهور: اگر مدیران با انگیزه پای کار باشند از شرایط سخت هم می توان عبور کرد