مافیای سرقفلی گدایی، نامه ضدفساد خاوری و تنبیه پرحاشیه پلیس!

سرقفلی گدایی در تهران چند است؟
«سرقفلی گدایی مقابل حرم عبدالعظیم 12 میلیون تومان!» دیروز یکی از خبرگزاری ها در گزارشی درباره مافیای گدایی در تهران نوشت که بازتاب زیادی در فضای مجازی به دنبال داشت. در بخشی از این گزارش آمده: «ما سازمانی مافیایی به نام گ.ت.ت داریم که علامت اختصاری «گدایان تهران و توابع» است. در این سازمان کودک اجاره می‌دهند، گریم می‌کنند و از این طریق افراد را نابینا و چلاق می‌کنند و حتی به گدایان خدمات سرویس رفت و برگشت ارائه می‌دهند... جلوی امام زاده صالح سرقفلی برای 6 ماه گدایی 10 میلیون تومان و جلوی حرم شاه عبدالعظیم 12 میلیون تومان است...!» کاربری در این باره نوشته: «این مافیا  از بچه ها استفاده میکنه. ما هم که احساساتی میشیم و راحت پول میدیم !»
 
 
نامه  ضد‌فساد محمود خاوری!


 روز گذشته نامه ای  به امضای  محمودرضا خاوری، متهم فراری پرونده‌ فساد سه هزار میلیاردی  که  مربوط به دوران تصدی سمت مدیرعاملی بانک ملی توسط وی برمی گردد، منتشر شد که خاوری  در این نامه ، درباره لزوم  مبارزه با فساد اقتصادی در نظام بانکی نوشته است. این نامه واکنش کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است. کاربری نوشته: «این جاست که ثابت میشه نباید از روی ظاهر افراد قضاوت کرد. چون همین آقای خاوری هم یه زمانی خودش نصیحت می کرده که باید جلوی فساد گرفته بشه!»
 
 
شیوه های جدید پلیس برای تنبیه افراد متخلف!
«شیوه‌های تنبیهی جدید پلیس راهور!» ویدئویی از دو مامور پلیس راهور در جاده منتشر شده که خودروی چند جوان را متوقف کرده و به آن ها دستور بشین پاشو داده‌اند. !» کاربری نوشته: «آیا این کار قانونی است؟ اگر قرار باشد هر کسی به سلیقه خودش مجازات را تعیین کند باید منتظر عواقب خطرناک آن برای تک تک مردم باشیم.» کاربر دیگری هم نوشته: «شاید می خواد ازشون تست الکل بگیره از آن ها  خواسته که کمی فعالیت کنن .»