دستور استاندار خراسان رضوی برای حل مشکلات مالی تیم «پدیده»

پیروز- مدیرکل جدید ورزش و جوانان  استان ازرایزنی با وزیر ورزش و استاندار برای حل مشکلات مالی تنها نماینده فوتبال استان خبر داد.به گزارش  مهر، "فرزاد فتاحی" اظهار کرد: به تازگی مذاکراتی با استاندار خراسان رضوی داشتم و جناب رشیدیان نیز به من دستور پیگیری مشکل این تیم را داده اند. علاوه بر این، با وزیر ورزش و جوانان نیز تلفنی تماس گرفتم تا بتوانیم راهکاری برای کمک به تیم پدیده پیدا کنیم.وی اظهار کرد: متاسفانه قانون دست ما را برای کمک مستقیم به تیم های ورزشی خصوصی بسته است اما این طور نیست که ما  دست روی دست بگذاریم تا این تیم در باتلاق فرو برود.فتاحی افزود: تیم پدیده ویترین ورزش استان است و مردم هم حق دارند نگران این تیم باشند. همین چندی قبل در بازدید از اماکن حاشیه شهر مشهد   وقتی با ساکنان این منطقه صحبت می کردم همه می گفتند که به تیم فوتبال  پدیده کمک کنید.این در حالی است که خودشان هم با کمبود امکانات روبه رو هستند و همین موضوع نشان می دهد که تیم پدیده و نتایجش برای همه مردم شهر و استان مهم است.مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: اگر کسی یک بار فوتبال حرفه ای را دنبال کرده باشد متوجه می شود که کار در این حوزه چقدر سخت است و باید به مدیران باشگاه پدیده نیز دست مریزاد گفت که با این همه مشکل تا این جا این تیم را سرپا نگه داشته اند.
 وی افزود: به عنوان متولی ورزش استان از تمام ظرفیت ها برای کمک به باشگاه استفاده خواهم کرد همچنین استاندار هم  برای کمک و پیگیری مشکلات آمادگی خود را اعلام کرد . از سوی دیگر از  سرمربی با اخلاق و حرفه ای تیم( یحیی گل محمدی) هم درخواست می‌کنم ضمن صحبت با بازیکنان، تمرینات تیم را دوباره ادامه دهند و ان شاء ا... با قدرت در جام حذفی و بعد از آن در لیگ برتر فوتبال شرکت خواهند کرد. ما هم در اداره کل ورزش، وظیفه خود می دانیم به این تیم کمک کنیم تا از بحران خارج شود و قطعا این موضوع را عملیاتی خواهم کرد. فتاحی همچنین تاکید کرد: شرایط تیم پدیده ،بسیار حاد است اما اجازه نخواهیم داد این تیم هم به سرنوشت تیم هایی مثل "ابومسلم" و"مشکی پوشان" دچار شود. همچنین رئیس هیئت فوتبال استان(محمد مهدی برادران) نیز در سخنانی تصریح کرد:خوشبختانه آقای فتاحی ، نشان دادند که درباره مسائل تیم دغدغه دارند و قطعا این مسئله در چند روز آینده حل خواهد شد. شایان ذکر است مدیرکل ورزش روز گذشته دیداری با مسئولان باشگاه پدیده داشت و از مجموعه ورزشی تختی مشهد نیز بازدید کرد.
مشکل زمین و جلسه شب گذشته با شهردار
آخرین خبرها حاکی است مشکل جدید تیم پدیده ،تعمیر چمن ورزشگاه امام رضا(ع) است. همچنین مسئولان باشگاه شب گذشته به دیدار شهردار برای کمک مالی رفتند و گویا تقی زاده به تیم پدیده کمک خواهد کرد.
سایر اخبار این روزنامه