سلام ایران



هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید


تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــــر مـــــردم

■  انتقاد از عملکرد بیمارستان تأمین اجتماعی بابلسر / سید معراج فلاحی: در شهرستان بابلسر، سازمان تأمین اجتماعی بیمارستانی به‌نام بیمارستان شفا دارد، برای مورد اورژانس به بیمارستان مراجعه کردیم که هیچ کس پاسخگو نبود. یک جسم خارجی در بینی بیمار ما فرو رفته بود، بعد از مراجعه و معاینه پزشک به ما گفتند این کار در تخصص ما نیست و باید به بیمارستان بابل مراجعه کنیم که در مراجعه به بیمارستان بابل پزشک جوانی با کمک سرنگ و آب، این جسم خارجی را از بینی بیمارمان خارج کرد. کاری به این سبکی که در بیمارستان بابل قابل انجام بود در بیمارستان تأمین اجتماعی بابلسر انجام نشد و جای تأسف است که بیمارستانی به این بزرگی نتواند چنین کار سبکی را انجام دهد.
■  مشکل تردد به دانشگاه علوم پزشکی قم / احمدی: ساخت دانشگاه علوم پزشکی قم بر اساس چه کار کارشناسی صورت گرفته است؟ این دانشگاه در حدود 20 کیلومتری قم و وسط بیابان ساخته شده که رفت و آمد به این دانشگاه مخصوصاً برای خانم‌ها وحشتناک است. از وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری درخواست داریم برای یک بار هم که شده از این دانشگاه بازدید کنند.
■  کنار گذاشتن مدیران نالایق / آقای کمالی - اصفهان: از دولت محترم درخواست دارم که با هیچ مدیری تعارف نداشته باشد و اگر هر مدیر نالایقی در کشور وجود دارد که نمی‌تواند برای کشور مفید باشد سریع‌تر او را کنار بگذارند. مردم در شرایط کنونی زیر بار گرانی کمرشان خرد شده است.
■  استفاده از آب شرب در استخر / آقای محمدی: در نشریات دوم مهر مطالبی درباره صرفه‌جویی در مصرف آب و کمبود آب آشامیدنی در روستای قروه خواندم که تأثربرانگیز بود. ما با یک نابرابری در تقسیم منابع آب مواجه هستیم. چند روز پیش برای استفاده از استخر به باشگاه دیهیم واقع در چهارراه نظام آباد به سمت رسالت مراجعه کردم و متأسفانه مشاهده کردم که در این استخر بنری نصب شده که این استخر با آب آشامیدنی پر شده است. اینجانب اعتراض کردم که با من برخورد کردند و گفتند بابت این آب پول پرداخت کرده‌ایم. می‌خواستم مسئولان سازمان آب موضوع را بررسی کنند.
■  گرانی مصالح ساختمانی / آقای کمالی: با توجه به گران شدن شدید مصالح ساختمانی بویژه آهن‌آلات ساختمانی از دولت درخواست داریم راهکاری برای آن‌هایی که مجوز ساخت ملک دارند یا تصمیم بر ترمیم ملک خود در بافت فرسوده دارند در نظر بگیرد. به طور مثال به‌ صورت حواله می‌توان به این افراد مصالح ساختمانی و آهن‌آلات ارائه کرد.
■  درخواست نظارت بر سرویس بهداشت مدارس / سلیمان بلغار: با توجه به شروع فصل مدارس و شیوع بیماری‌های فصلی از مسئولان محترم آموزش و پرورش درخواست داریم به‌صورت هفتگی برنامه‌ای جهت سرکشی به مدارس بویژه بازدید از سرویس بهداشتی و وجود مایع دستشویی به عمل آورند.