سوءاستفاده از خواسته‌های صنفی کامیون‌داران

علی‌ محمدی‌راد- این روزها و در شرایطی که مسوولان کشور برای حل مشکلات اقتصادی و مقابله با مسائل و بحران‌های برآمده از خارج‌ تلاش می‌کنند، دشمنان هم برای گرفتن ماهی از آب گل‌‌آلود‌ به هر حیله و وسیله‌ای متوسل می‌شوند، به عبارت دیگر با راه انداختن جنگ روانی به ویژه در فضای مجازی در پی آن هستند که از خواسته‌ها‌ و نگرانی‌های اقتصادی و بحق مردم که مقامات و دست‌اندرکاران امور کشور هم آن را تایید و به فکر و در تلاش برای برطرف کردن آنها هستند، سوءاستفاده کرده و بزرگ‌نمایی کنند که به عنوان نمونه می‌توان به خواسته‌های صنفی قشر زحمتکش رانندگان و کامیون‌داران اشاره کرد که مسوولان در پی حل آنها هستند. در این رابطه‌ اما مشاهدات حاکی از آن است که برخی افراد معاند و فرصت‌طلب داخلی همسو با عناصر ضدانقلاب خارج‌نشین از جمله منافقین کوردلی که دستشان به خون پاک فرزندان این مرز و بوم آغشته است، به بهانه احقاق حق صنف کامیون‌دار، همگان را دعوت به اغتشاش کرده و می‌کوشند خواب آشفته اربابان آمریکایی و صهیونیست خود را تعبیر کنند. انتظار این است که رانندگان شریف و زحمتکشی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه در زمان جنگ تحمیلی بارها نقشه‌های شوم شیاطین را نقش بر آب کرده‌اند، این بار نیز به همراه سایر هموطنان عزیز توطئه آشوبگران را خنثی کنند و انسجام ملی را به رخ بدخواهان بکشند.
بدیهی است مسوولان عزیز مربوطه نیز متقابلا باید به خواسته‌های صنفی این قشر فعال و زحمتکش توجه و در اجرای تصمیمات راهگشا تسریع کنند.
نیروهای جان بر کف انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی نیز کماکان و آنچنان که این چند روز تلاش کردند‌ اخلالگران آسایش و آرامشی که در جاده‌ها از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند و برای ایجاد ناامنی برای رانندگان عزیز اقدام می‌کنند را دستگیر کنند و به سرپنجه‌های عدالت بسپارند.
همه روزهای این 40 سال گواهی می‌دهند که کلیه اقشار این سرزمین اسلامی‌، ثانیه به ثانیه عمر عزیزشان را صرف آبادانی و پیشرفت کشور خود کرده و مکر مکاران را به خودشان بازگردانده‌اند. یقینا این بار نیز سربلندی و افتخار متعلق به این ملت شریف و صبور است‌.
همان‌طور‌ که اشاره شد خواسته‌های صنفی کامیون‌داران‌ از نگاه مسوولان دور نمانده و امید است هر چه زودتر به طور مثال در ارتباط با کمبود و گرانی لاستیک یا نگرانی‌های مرتبط با افزایش هزینه‌ها اقدامات موثر انجام شود تا راه بر ادامه سوءاستفاده دشمنان بسته شود.