سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■  درخواست اعسار به تقسیط بدهی زندانیان بند مالی / باقری: با توجه به اینکه 98 درصد از زندانی‌های این ندامتگاه به علت بدهی مالی مدت 4 تا 25 ماه است که در زندان به سر می‌برند لذا از قضات محترم مجتمع‌های قضایی عاجزانه درخواست داریم که با اعسار به تقسیط بدهی این زندانی‌ها موافقت کنند تا شرایط آزادی اکثر این زندانی‌ها را فراهم کنند و آنها را به آغوش خانواده‌های خود بازگردانند.
■  قدردانی از وزیر بهداشت / خانم حکمت: می‌خواستم از خدمات ارزنده و بسیار خوب وزیر محترم بهداشت تشکر و قدردانی کنم. دوره ایشان در بیمارستان‌ها به نحو مطلوبی چه از نظر هزینه، چه از نظر رعایت بهداشت و برخورد مناسب پرسنل و کادر پرستاری و پزشکان تحول ایجاد شد و اکثر بیمارستان‌ها رضایت مراجعه‌کنندگان را جلب کردند. به نظر اینجانب تا به حال وزیر بالیاقتی مثل وزیر بهداشت نداشته‌ایم.
■  کالاهای احتکار شده به بازار عرضه شود / اصغر رهپو: در صدا و سیما و سایر رسانه‌ها اعلام می‌کنند که انبارهای احتکار کالا را کشف کرده‌اند ولی از عاقبت این کالاهای احتکار شده چیزی عنوان نمی‌کنند. لااقل این کالاها را در بازار توزیع کنند تا قیمت کالاها در بازار کاهش یابد.
■  مشکلات شهری در پرند / سلطان یکانی: اینجانب ساکن فاز 3 شهر جدید پرند هستم. در خیابان پروین اعتصامی جلوی فروشگاه شهروند یک ردیف دریچه فاضلاب وجود دارد که به سرقت رفته است. متأسفانه چرخ خودروهای عبوری در این چاله‌ها می‌افتد و بعضاً لاستیک آنها را پاره می‌کند و خسارت‌های مالی بسیاری به مردم وارد می‌شود. مسئولان شهرداری پرند به این موضوع رسیدگی کنند.
■  مشکلات مجتمع‌های مسکونی مهر شیراز / آقای کاشفی: از استان فارس تماس می‌گیرم. مسکن مهر شرق شیراز به اسم مهرگان در وضعیت بسیار نابسامانی قرار دارد. زندگی کردن در این مجتمع‌های مسکونی با مشکلات فراوانی همراه است. لطفاً مسئولان به این وضعیت رسیدگی کنند.