مشروبات دست‌ساز عده زیادی را در هرمزگان مسموم کرد و به کام مرگ کشید الکل‌های قاتل

فرماندهی انتظامی استان هرمزگان به تشریح دستگیری متهمین پرونده مسمومان الکلی در شهر بندرعباس پرداخت.
به گزارش ایسنا، سردار عزیز الله ملکی در حاشیه بازدید از روند درمانی مسمومان الکی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان هرمزگان مبنی بر مسمومیت تعدادی از شهروندان و مراجعه به مراکز درمانی براثر استفاده از مشروبات الکلی دست‌ساز بلافاصله این موضوع در ساعات اولیه در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت. وی با بیان اینکه سه نفر متهم شامل دو مرد و یک زن دستگیر شدند، تصریح کرد: این افراد هم تولیدکننده و هم توزیع‌کننده بودند. سردار ملکی اضافه کرد: سرباند این گروه در زندان به سر می‌برد و روزهای گذشته براثر همین جرم و با قرار سنگین دستگیر و روانه زندان شده است.
همچنین رئیس پدافند غیر عامل وزارت بهداشت، از افزایش آمار مسمومیت و فوتی‌ها با الکل متانول در چند استان خبر داد.
پیرحسین کولیوند در این رابطه اظهار کرد: بر اساس گزارشات واصله به وزارت بهداشت‌، مسمومیت با الکل متانول در برخی استان‌های کشور مانند البرز‌، خراسان شمالی، هرمزگان و .... منجر به مرگ تعدادی از هموطنان عزیزمان شده است. وی در مورد آخرین آمار مسمومیت و فوتی‌های این مسئله گفت: بر اساس آخرین آمارها تعداد مسمومیت‌ها به 154 نفر رسیده و 12 نفر هم فوت کرده‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
داستان‌۸۰ سال سرگشتگی مجسمه ایرانی در غرب بازگشت سرباز هخامنشی با روحانی محمدعلی وکیلی سرنوشت کشور به کجا گره خورده؟ مشروبات دست‌ساز عده زیادی را در هرمزگان مسموم کرد و به کام مرگ کشید الکل‌های قاتل «ابتکار» از کشمکش دولت و مجلس در موضوع استیضاح‌ها گزارش می‌دهد موج استیضاح برای از رسمیت انداختن دولت «‌ابتکار» از دلایل تشدید فعالیت‌های تروریستی در کشور گزارش می‌دهد زایش تروریسم از دل بحران افزایش قیمت دلار چه تاثیری بر صادرات می‌گذارد؟ دوپینگ گرانی با بهانه صادرات «ابتکار» از ادعای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل درباره محل اختفای تاسیسات اتمی ایران گزارش می‌دهد «ابتکار» از وضعیت آتش‌نشان‌ها در گفت‌وگو با یک آتش‌نشان گزارش می‌دهد بازیگران مرگ در جهنم آتش بازی سرخابی های پایتخت تحت تاثیر قیمت ارز و شرایط اقتصادی قرار گرفت دربی پاییزی، سردتر از زمستان گزارش میدانی «ابتکار» از روستای تورقوزآباد؛ جایی که به واسطه ادعای عجیب نخست‌وزیر اسرائیل مشهور شد