عوامل تروریستی اهواز از همسایگان جنوب خلیج‌فارس تغذیه می‌شوند

رئیس جمهور گفت: متاسفانه دیروز عواملی که هم پول و هم سلاح و سیاست و تبلیغاتشان از همسایگانمان در جنوب خلیج فارس تامین می‌شود مردم، نوجوانان و کودکان ما در اهواز را به خاک و خون کشیدند.
به گزارش ایسنا حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری صبح دیروز در آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی عترت منطقه 9 تهران برگزار شد، اظهارکرد: اول مهر روز آغاز تلاش برای یادگیری و اندوختن سرمایه‌های علمی و معنوی است.
وی با گرامیداشت همزمانی هفته دفاع مقدس و همزمانی این مناسبت با آغاز سال تحصیلی مدارس به حادثه تروریستی دیروز اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه دیروز مردم شهر اهواز که در دوران دفاع مقدس قهرمانانه ایستادند و مقاومت کردند و هیچگاه نگذاشتند خیابانی از شهرشان در تصرف عفلقیان قرار بگیرد، دیروز به دست عواملی که هم پول و هم سلاح و هم سیاست و تبلیغاتشان از همسایگانمان در جنوب خلیج فارس شروع می‌شود به خاک و خون کشیده شدند. رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اول مهر به دلیل بازگشایی مدارس برای ما بسیار اهمیت دارد، گفت: اول مهر برای ما مهم است چون یک بار دیگر کار و تلاشمان را برای فراگیری و یادگیری آموزش‌ها و مهارت‌های لازم زندگی آغاز می‌کنیم.