توصیه درمانی آقای وزیر!

محمدرضا ستوده- در این چند ماهه بعضی از شخصیت‌هایی که ما فکر می‌کردیم نسبت به مسوولان دیگر می‌شود رویشان کمی حساب کرد، خدا را شکر خودشان را دارند کم‌کم نشان می‌دهند. ما چقدر ساده بودیم که فکر می‌کردیم اسحاق جهانگیری و محمدجواد ظریف و وزیر بهداشت وزرای متفاوتی هستند، درد مردم را می‌فهمند، دلشان برای مملکت می‌سوزد و واقعا دغدغه خدمت‌رسانی به وطن و ملت را دارند. الحمدلله که ظریف حرف‌هایی بر زبانش جاری کرد که خودتان می‌دانید و ما را از جهلی که نسبت به او داشتیم آگاه کرد! جهانگیری هم نشان داد که اگر قرار باشد خدمت به مردم او را از معاون اولی دور کند معاون اولی را به مردم‌دوستی ترجیح می‌دهد. وزیر بهداشت که یکی دو ماه است حالش خیلی خوب است و بامزه‌بازی‌اش گل کرده! یک روز می‌گوید: مدیریت کشور همین است. خودتان رای دادید.
دیروز هم در مقابل پیرمردی که به سختی خودش را به وزیر بهداشت رسانده تا از مشکلات فیزیوتراپی و هزینه‌های آن بگوید او را دست می‌اندازد. اطرافیان وزیر هم که فرصت را غنیمت می‌شمارند و به این بانمک‌‌بازی وزیر با تمام وجود می‌خندند تا ترفیع درجه بگیرند!
آقای وزیر در جواب پیرمرد می‌گوید: «مگه فیزیوتراپ چه کار می‌کنه؟ خودت... (رویم نمی‌شود اصل لغت را بنویسم، ممکن است منکراتی شود. اما منظور آقای وزیر همان ماساژ است!)
آقای دکتر قاضی‌زاده نسخه‌ای که برای پیشرفت و ترقی و سلامت خودش جواب داده را برای دیگران هم تجویز می‌کند! من بیش از این در مورد فیزیوتراپی، درمان و موفقیت در ایران صحبت نمی‌کنم چون شما آنقدر باهوش هستید که به مغز مطلب رسیده باشید.