سردار سرلشکر جعفری: دقت موشک‌های ایران بسیار بالاست

ایرنا| سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «المنار» لبنان تاکید کرد که پیام موشک های شلیک شده به گروهک ‌های تروریستی ضدانقلاب در اقلیم کردستان عراق، به نیروها و پایگاه های نظامی موجود در شعاع 2هزار کیلومتری ایران است. او افزود: این نیروها و پایگاه‌ها باید بدانند که دقت موشک های ایرانی بسیار بالاست. 
فرمانده کل سپاه پاسداران، دیگر پیام این موشک ها را برای گرفتن انتقام خون شهدا عنوان کرد. 
روز شنبه گذشته (17 شهریور) در پی شرارت‌ های گروهک‌‌های تروریستی وابسته به دشمنان، و اقدام آنها علیه مناطق مرزی ایران از اقلیم کردستان عراق، سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی با 7 فروند موشک، محل استقرار، جلسه سران تروریست‌ها، و مرکز آموزشی آنان را هدف قرار داد. 
در این عملیات، مرکز توطئه علیه امنیت ملی ایران منهدم و ده‌ ها تن از سران و عناصر مهم عملیاتی گروهک های تروریستی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند. 


سرلشکر جعفری در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر 135 شهید هشت سال دفاع مقدس در تهران، به خبرنگار لبنانی گفت که آمریکا و رژیم های ارتجاعی منطقه که همواره در کنار آن ایستاده اند، سال هاست توطئه می کنند، اما بازهم مانند گذشته شکست می خورند، و تاریخ این را ثابت می کند. 
وی ادامه داد: طرح های آمریکا و همدستانش شاید در ظاهر موفق شود، اما در واقعیت، آنها در ایجاد تفرقه میان اقوام گوناگون ملت ایران چه عرب، چه کُرد، چه ترک و چه اقوام دیگر موفق نشده اند و هیچ گاه نمی توانند به وحدت ملت ایران خدشه ای وارد کنند. 
فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد که ملت ایران، که پرچم اسلام و وحدت را برافراشته همواره ثابت کرده است پای اسلام، انقلاب و آرمان های آن می ماند.
سایر اخبار این روزنامه
همدلی کش و قوس های موجود سیاسی در حمایت از روحانی و گلایه‌های برخی اصلاح طلبان از او را با توجه به نظر کارشناسان بازخوانی می‌کند 52 روز تا انتخابات نوامبر آیا حزب دمکرات به چپ چرخیده است؟ برای سالروز درگذشت عبدالحسین زرین کوب، استاد پژوهش‌های ادیبانه پلکان عشق بازخوانی زندگی و قتل ویکتورخارا که 45 سال پیش می‌خواستند صدایش را خاموش کنند عندلیبِ آزادی بازگشت 135 شهید گمنام دفاع مقدس بعد از 30 سال به خانه؛ مفتخریم به روزی که رفتید شرمنده ایم به روزگاری که آمده‌اید سردار سرلشکر جعفری: دقت موشک‌های ایران بسیار بالاست علی‌اکبر گرجی: مجلس خبرگان رهبری صلاحیت نظارت بر دیگر قوا را ندارد «همدلی» با یک تمثیل، ضرورت ایجاد مدرنیزاسیون را در بخش های پایه اقتصاد برای جذب سرمایه بعد از تحریم های تحمیلی ارزیابی کرد همدلی نظرها درباره حضور روحانی در نشست سالانه شورای امنیت سازمان ملل به ریاست ترامپ را بررسی کرد: ولی‌الله شجاع پوریان نیازجامعه امروز به مرام عاشورایی چرا شوروی به 15 کشور تجزیه شد؟ بازگشت 135 شهید گمنام دفاع مقدس بعد از 30 سال به خانه؛ مفتخریم به روزی که رفتید شرمنده ایم به روزگاری که آمده‌اید