حمله وحشیانه نیروهای امنیتی رژیم سعودی به تکایای حسینی در قطیف

با آغاز ماه محرم و گرامیداشت عاشورای امام حسین(ع)، نیروهای امنیتی عربستان آزادی‌های دینی را در منطقه الشرقیه نقض کرده و به حسینیه‌های قطیف تعرض کردند.
به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در ادامه تلاش‌های رژیم سعودی برای انتقام جویی از پیروان اهل‌بیت پیامبر(ص) در شهرهای شیعه نشین این کشور، بار دیگر نیروهای امنیتی عربستان با حمله به تکایای حسینی و تخریب آنها، آزادی‌های دینی را نقض کردند.
اقدامات نیروهای امنیتی مسلح که با خودروهای زرهی پشتیبانی می‌شدند، چهره درنده حکومت عربستان و تصاویری از اقدامات عناصر این رژیم علیه شیعیان را به نمایش گذاشت.
نیروهای ویژه و یگانی از پلیس قطیف به تکایای حسینی در شهرک القدیح تعرض و یگان‌های نظامی وسایل موجود در این تکیه‌ها را تخریب کردند.
نیروهای امنیتی سعودی دراین تعرض وحشیانه و طائفه گرایانه، تکایای حسینی را از بین بردند، تعرضی که رژیم عربستان به واسطه آن تلاش می‌کند از همه نمادهای عبادی و دینی پیروان اهل‌بیت(ع) در قطیف، احساء و همه کشورهای جهان انتقام بگیرد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: بالاترین معروف، امید به مردم و بدترین منکر، ایجاد اضطراب است زنگنه: تصمیمی برای دو نرخی شدن بنزین گرفته نشده است ریابکوف: همکاری روسیه و ایران با اروپا و چین برای حفظ برجام افزایش می‌یابد وزیر کشور: رئیس مجلس قانون منع بکارگیری بازنشستگان را شامل شهرداران می‌داند جزئیات عرضه 3.3 میلیارد یورو ارز صنعت پتروشیمی در بازار اصلاح قانون بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد اصلاح قانون بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد رئیس دادگستری کل استان تهران: مشایی به 5 سال حبس محکوم شد حمله وحشیانه نیروهای امنیتی رژیم سعودی به تکایای حسینی در قطیف جان کری: ترامپ بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست درگیری لفظی بین وزیر خارجه عراق و مقام سعودی بر سر یمن تحلیل سیاسی هفته وزیر دفاع: همکاری‌های دفاعی ایران و پاکستان گسترش می‌یابد وزیر دادگستری: تعزیرات در پرونده‌های گران فروشی کم کاری ندارد پاسخ وزارت خارجه به بیانیه ضد ایرانی اتحادیه عرب وزیر کشور: رئیس مجلس قانون منع بکارگیری بازنشستگان را شامل شهرداران می‌داند 60 درصد دانش‌آموزان عشایر پس از متوسطه دوم ترک تحصیل می‌کنند