سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ 90 هزار ریال بابت خدمات ویژه‌ای که استفاده نکردم/ 780... 0911: همراه اول توسط شرکت... پیامک داد که شماره شما جهت دریافت اخبار ورزشی فعال شده است. همان لحظه من انصراف دادم حالا در قبض مبلغ 90 هزار ریال به عنوان خدمات ویژه  اضافه نموده‌اند. از وزارت محترم ارتباطات و شرکت مخابرات خواستار رسیدگی هستم.
■ کار غیراخلاقی کیهان در ریختن آبروی افراد / فاطمه بیانی: روزنامه کیهان اسامی 12 نفر از متهمانی که در فروش تلفن همراه در بازار نقش داشتند چاپ و همراه با اسامی، تصاویر آنها را نیز منتشر کرده است. در گذشته روال چنین بود که تا اتهام فردی اثبات نمی‌شد تصویر او را منتشر نمی‌کردند یا شطرنجی می‌کردند تا آبروی افراد بی‌جهت از بین نرود. از مسئولان خواهشمندیم به جهت حفظ آبروی افراد تا اتهام فرد اثبات نشده اسامی، تصاویر و مشخصات آن را در رسانه‌ها منتشر نکنند.
■ شرکت‌های شستا متعلق به کارگران و کارمندان است/ سید علی میر اسماعیلی - اسلامشهر: اخیراً مدیرعامل محترم سازمان تأمین اجتماعی اعلام کردند که شرکت‌های شستا متعلق به سازمان تأمین اجتماعی در آستانه واگذاری به مردم است. آقای نوربخش باید توجه داشته باشد که شرکت‌های شستا متعلق به کارگران و کارمندان تأمین اجتماعی است و می‌بایست به آنها واگذار شود. مسئولان سازمان تأمین اجتماعی بهتر است به فکر همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باشند که مجلس شورای اسلامی چند سال است آن را تأیید کرده و باید اجرایی شود.
■ افزایش سه برابری قیمت لوازم بهداشتی / آقای براتی - بروجن: اینجانب فروشگاه لوازم بهداشتی دارم. مدت یک ماه است قیمت پوشک ایزی لایف دو تا سه برابر شده و اخیراً نایاب. این محصول برای افراد بزرگسال بیمار و رنجور کاربرد دارد. این افراد مسن، پدران و مادران ما هستند و آبرومندند و با توجه به مشکل جسمی خود به این محصول نیاز دارند. از مسئولان خواهش می‌کنم برای حل مشکل این افراد آبرومند فکری کنند.
■ مسئولان در جهت رفع مشکلات تدبیر کنند / آقای سیجانلو - مازندران: در شرایط فعلی کشور و با توجه به گرانی موجود در بازار، زندگی برای اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بسیار سخت شده است. از مسئولان درخواست داریم تصمیم جدی برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.
■ گرانی پکیج‌های ساختمانی / آقای خندان: قبل از گرانی ارز، قیمت پکیج‌های ساختمانی بین یک میلیون و 700 هزار تا 2 میلیون تومان بود که در حال حاضر با توجه به قیمت ارز به 5 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده است. با توجه به اینکه این پکیج‌ها ساخت داخل است، این افزایش قیمت به چه دلیل است؟ من یک مصرف‌کننده هستم. از مسئولان درخواست رسیدگی دارم.
■ هزینه بالای ساخت و ساز در روستایی از گیلان / آقای ابوالحسنی: ما روستاییان روستای سیاه داله شاندرمن از توابع استان گیلان جهت ساخت و ساز با مشکل مواجه هستیم. هزینه ساخت و ساز در روستای استان گیلان از قبیل پروانه ساخت، بنیاد مسکن و هزینه‌های نظام مهندسی بسیار بالاست.
سایر اخبار این روزنامه
سرلشکر باقری : اجازه نمی‌دهیم ناامنی به داخل خانه‌های ما بیاید سرلشکر باقری : اجازه نمی‌دهیم ناامنی به داخل خانه‌های ما بیاید چالش‌های سینمای ایران چالش‌های سینمای ایران یک فیلمساز چگونه فیلسوف می‌شود؟ یک فیلمساز چگونه فیلسوف می‌شود؟ خسته‌ایم اما برای مسابقات جهانی انرژی داریم خسته‌ایم اما برای مسابقات جهانی انرژی داریم حمایت‌ دولت از بخش‌خصوصی حمایت‌ دولت از بخش‌خصوصی رمزگشایی از نقشه های تخریبی « دولت سایه » رمزگشایی از نقشه های تخریبی « دولت سایه » تنبیه مالیاتی برای خریداران انبوه سکه تنبیه مالیاتی برای خریداران انبوه سکه نبرد با دشمن فرضی در سرمای سیبری نبرد با دشمن فرضی در سرمای سیبری آیا ترامپ آخرین حلقه برخورد تمدن‌ها است؟ آیا ترامپ آخرین حلقه برخورد تمدن‌ها است؟ مقابله با تحریم رسانه ای در نیویورک مقابله با تحریم رسانه ای در نیویورک برپایی هفدهمین سالگرد مراسم حمله 11 سپتامبر برپایی هفدهمین سالگرد مراسم حمله 11 سپتامبر اولین بازی، اولین برد سلام ایران سلام ایران آیا مهاجرت نخبگان افزایش یافته است؟ آیا مهاجرت نخبگان افزایش یافته است؟