روز انتقام از تروریست ها

ادیب- خبرگزاری فارس گزارش کرد  که منابع رسانه‌ای کُرد در عراق خبر دادند، دفتر مرکزی گروهک دموکرات کردستان(ح‌دک) در «کوی سنجق» هدف حمله موشکی قرار گرفته است. این گروهک از جمله گروهک های تجزیه طلب مسلح در مرزهای غربی ایران است که دفتر آن در منطقه کردستان عراق قرار دارد. درباره تعداد کشته ها نیز اخبار رسمی منتشر نشده است اما گفته می شود 11 نفر از اعضای این گروهک کشته شده اند. تا لحظه تنظیم این خبر هیچ منبع رسمی در ایران به این خبر واکنش نشان نداده یا منبع دیگری این ادعای منابع کردی را تایید نکرده است. با این حال شب گذشته سایت خبری رجا نیوز مدعی شد که «پایگاه موشکی سپاه پاسداران در شمال غرب مواضع گروهک‌های تروریستی را هدف قرار داده‌اند و ... گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان واقع در شمال عراق هدف موشک‌های زمین‌به زمین ایران قرار گرفت.
 به‌نظر می‌رسد که موشک‌ ها با دقت به اهداف خود اصابت کرده‌اند.» فیلم هایی نیز از حرکت این موشک ها در آسمان منتشر شده است. درعین حال سایت خبری تحلیلی مشرق گزارش داد: تیرماه امسال تروریست‌ها با حمله به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه واقع در روستای دری منطقه مریوان در استان کردستان و انفجار زاغه مهمات، تعداد 10 تن از رزمندگان اسلام را به شهادت رساندند. همان زمان سرلشکر جعفری فرماندهی سپاه وعده انتقام هم‌وزن این جنایت تروریست‌ها را داده بود اما هنوز مشخص نیست حملات امروز تحقق همان وعده است یا به طور کلی این حمله منشأ دیگری داشته است. سایت تابناک نیز دیروز نوشت: «نیروهای سپاه پاسداران در واکنش به تحرکات گروه‌های تروریستی تجزیه طلب، از بامداد شنبه (17 شهریور)، مواضع نظامی گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان ایران و گروهک تروریستی حزب دموکرات را در نزدیکی شهر کویه واقع در 180 کیلومتری محل شلیک و 66 کیلومتری مرز ایران و عراق هدف قرار داده اند و موشک‌های شلیک شده به این مواضع نیز در امتداد این حملات بوده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شش فروند موشک زمین به زمین، مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان را هدف قرار داد که منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از اعضای این گروه‌ها از جمله سرکردگان آن ها شد.» براساس گزارش تابناک منابع خبری اعلام کرده‌اند پس از این عملیات موشکی، جنگنده‌های اف 5 نیز در منطقه مد نظر پرواز کرده‌اند و برخی منابع از پرواز پهپادها برای ثبت عملیات سخن به میان آورده‌اند اما منابع رسمی این دو رویداد را هنوز تایید نکرده‌اند
.در عین حال در رسانه های غیر رسمی و فضای مجازی از این اتفاق به عنوان انتقام سپاه نام برده می شود، موضوعی که تا لحظه تنظیم این خبر (ساعت 21 شب گذشته) درباره آن هیچ موضع رسمی منتشر نشده است.  براساس گزارش فارس، وبسایت «کردستان 24» روز گذشته به نقل از «ابراهیم جوکلی» نوشت که «تعدادی موشک از جانب [خاک] ایران به دفتر مرکزی حزب [گروهک دمکرات] در فاصله 65 کیلومتری مرز ایران اصابت کرده است.» کردستان 24 با بیان این که این حمله چند کشته و زخمی بر جا گذاشته است، نوشت که یک مسئول دیگر [در گروهک] گفته که پنج نفر کشته و بیش از 35 نفر مجروح شده‌اند. اما برخی منابع دیگر تعداد کشته‌ها را 11 نفر ذکر کرده‌اند. طبق این گزارش، «مصطفی مولودی» دبیر کل ‌و «خالد عزیزی» دبیر کل پیشین [گروهک] حزب دموکرات در میان مجروحان هستند. این منبع به نقل از شاهدان عینی نوشت که تعدادی پهپاد در آسمان منطقه دیده شده که احتمالا ماموریت آنان ثبت حمله و نتیجه آن بوده است. به گزارش دویچه وله سخنگوی گروهک دموکرات کردستان نیز گفت: بیش از 10 عضو کمیته مرکزی در حمله موشکی کشته شدند.
تروریست های پژاک در کمین نیروی زمینی سپاه


در عین حال نیروی زمینی سپاه هم جمعه گذشته با کمین به موقع و حمله به یک دسته از گروهک تروریستی پژاک انتقام حادثه تروریستی 30 تیر ماه امسال را از عوامل این جنایت گرفتند، همزمان نیز حکم اعدام سه تروریست شناسنامه دار در غرب کشور از جمله رامین حسین پناهی عضو گروهک کومله اجرا شد تا در مجموع یک 24 ساعت سیاه برای سه حزب تروریستی غرب کشور رقم بخورد. 
 3 تروریست کومله به سزای اعمال شان رسیدند
همزمان سحرگاه دیروز حکم اعدام رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی سه تروریست شناسنامه دار و اعتراف کرده غرب کشور پس از طی مراحل قانونی محاکمه و بعد از انجام دفاعیات مفصل وکلا به مرحله اجرا درآمد. رامین حسین پناهی عضو گروهک جنایتکار کومله که در جنایت های خود روی داعش را سفید کرده اند، بود. او در کنار کسانی سلاح به کمر بست که سابقه سر بریدن با موزائیک را در کارنامه ننگین خود داشته اند و حسین پناهی در بازجویی های خود به صراحت تأکید کرده بود که برای تبلیغ به گفته او «حزب کومله» به ایران آمده بود! او بعد از یک مرتبه خروج غیرقانونی از کشور، در قالب یک گروه نظامی، به قصد عملیات خرابکارانه به کشور وارد شده و در تیر ماه 96 در ایستگاه بازرسی ورودی شهرستان سنندج، به همراه همدستانش اقدام به پرتاب نارنجک جنگی و شلیک تیر به سمت ماموران کرده که این درگیری منتهی به هلاکت سه تن از اعضای تیم مذکور و مصدوم شدن رامین حسین پناهی شد. حسین پناهی در بازجویی های خود اذعان کرده که یک خشاب ۳۰ تیری را به سمت ماموران شلیک کرده و افزوده است برای انجام مأموریت گروهکی به منطقه دهگلان وارد شده بود.
جنایت دو پسرعمو علیه خانواده امام جمعه مریوان
لقمان و زانیار مرادی دو نفر دیگری بودند که دیروز بعد از نزدیک به 10 سال محاکمه مفصل، اعدام شدند. اتهام آن ها محاربه، معاونت در سه فقره قتل عمد و مشارکت در حمل و نگهداری اسلحه‌ جنگی بوده است. لقمان و زانیار مرادی که در سال های 86 و 87 سابقه دستگیری و سپس آزادی داشته اند، با اقدام تروریستی در شهرستان مریوان باعث  کشته شدن سه تن از هموطنان مان از جمله فرزند امام جمعه مریوان شده‌اند. زانیار مرادی نزد بازپرس دادسرای سنندج اذعان کرده که اقدامات مجرمانه را به پیشنهاد فردی به نام هلپاچ که یک تبعه عراقی بود، با هدف دریافت بیست میلیون تومان پول و اعزام به یک کشور اروپایی انجام داده است.
به گزارش میزان لقمان مرادی نیز ضمن تایید اظهارات زانیار، اقرار کرده بود که پیشنهاد زانیار مبنی بر ترور را در قبال دریافت وجه پذیرفته و در جهت همراهی با او، یک قبضه اسلحه کلاش از عراق تهیه کرده و بعد از این که به همراه زانیار هشت بار به موقعیت ترور در مسجد و منزل امام جمعه مریوان رفته، نهایتاً در ساعت ۲۱ شب مورخ 14 تیر سال 88 در مسیر بازگشت مرحومان از مسجد به طرف آن‌ها شلیک و سپس ترک موتور زانیار مرادی محل را ترک کرده است.