دو هزار جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های محروم

مراسم ارسال دو هزار جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های جوان مناطق محروم با حضور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد.
دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این مراسم گفت: در بخش خدمات‌رسانی اجتماعی به دنبال مشارکت با مردم هستیم. سیاست ما کمک به سازمان‌های مردم‌‌نهاد، خیریه‌ها و موسساتی است که سال‌هاست در این حوزه مشغول به فعالیت هستند.
وی ضمن تاکید بر بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه گسترده کشور، از آمادگی کامل این ستاد برای همکاری هر چه بیش‌تر با دولت در تمامی زمینه‌ها خبر داد.
معاون مشارکت‌های اجتماعی بنیاد اجتماعی احسان برکت هم با اشاره به این‌که در برخی از مناطق محروم، زوج‌های جوان مدت‌ها در انتظار تامین و دریافت جهیزیه هستند، گفت: رویه‌ هر ساله‌ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین جهیزیه برای زوج‌های محروم بوده که امسال حجم این اقدامات بیش‌تر شده است. هم‌چنین سعی کرده‌ایم با مشارکت خیریه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی در فعالیت‌های خیریه حضور پررنگ‌تری داشته باشیم.


وی افزود: در همین راستا و برای جلب مشارکت‌ بیش‌تر، اقدام به راه‌اندازی کمپین و پویش مردمی «آواکادو» شد که مراجعه و مشارکت نهادهای فعال در این حوزه را در پی داشت.
معاون مشارکت‌های اجتماعی بنیاد اجتماعی احسان برکت هم‌چنین از ارسال یک‌صد هزار بسته لوازم‌التحریر به مناطق دورافتاده و محروم کشور قبل از شروع سال تحصیلی جدید خبر داد.
سایر اخبار این روزنامه
رئیس‌کل بانک‌مرکزی خبر داد؛ آغاز ورود اسکناس به بازار از طریق صرافی‌ها رئیس انجمن لوازم صوتی و تصویری: تقاضای لوازم خانگی کاذب و قیمت‌ها کاهشی است درخواست مجازات افساد فی‌الارض برای سلطان سکه ازسوی معاون دادستان تهران ترفند جدید آل سعود در جنگ یمن وزیر خارجه اسبق آمریکا: با خروج از برجام، ترامپ نشان داد که بی‌اعتمادی به آمریکا درست بود جزئیات طرح‌های اتحادیه اروپا برای تجارت با ایران فاتحه‌ای بر حقوق بشر هیات‌ علمی جایزه جلال معرفی شدند موفقیت دانش‌آموزان ایرانی در المپیادجهانی کامپیوتر با حضور رئیس مجلس انجام می‌شود برگزاری جشنواره ملی جبرئیل امین و تجلیل از 260 حافظ کل قرآن پیکرهای 135 شهید دفاع مقدس در تهران تشییع می‌شوند دو هزار جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب به زوج‌های محروم رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند رئیس جمهور در جشنواره ملی شهید رجایی: دولت در صف مقدم جنگ اقتصادی است - چپ و راست در داخل با دولت همراهی کنند