سلام ایران

هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213



نظــــــــر مـــــردم

■ عاقبت انتقاد از مشکلات بهداشتی پارک نهج البلاغه / آقای فروزان: چند روز پیش با سامانه 1888 تماس گرفتم و از نحوه مدیریت پارک نهج البلاغه ایراد گرفتم که در این پارک تعدادی از سرویس‌های بهداشتی ساخته شده است اما درِ آنها را بسته‌اند و عملاً مراجعه‌کنندگان از فضای کناری این مجموعه جهت این کار استفاده می‌کنند که باعث ایجاد بوی بسیار بدی در پارک شده است. پس از اعلام اینجانب از سامانه با من تماس گرفتند و من را به پارک دعوت کردند و متأسفانه اقدام به تهدید اینجانب کردند و گفتند پیام داده شده را از سامانه حذف خواهند کرد. از شهرداری منطقه 2 درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی و از نزدیک نحوه مدیریت این پارک را ملاحظه کند تا همه چیز را متوجه شود.
■ گرانی مرغ/ سلامی / شهرک واوان: برای خرید مرغ مراجعه کردم و متوجه شدم مرغ کیلویی 11 هزار تومان است و قادر به خرید نشدم. از مسئولان درخواست رسیدگی به این وضعیت را دارم.
■ یگان خدمتی متفاوت قبل و بعد از دانشگاه / محمد خورشیدوند: اینجانب قبل از اینکه دانشگاه بروم به خدمت سربازی رفتم و یگان خدمتی‌ام هم نیروی انتظامی تعیین شد و پس از یک سال خدمت در دانشگاه قبول شدم و ادامه تحصیل دادم. حال بعد از اخذ مدرک کارشناسی در پایان تحصیل مجدداً دفترچه آماده به خدمت گرفته‌ام ولی با کمال تعجب متوجه شدم که یگان خدمتی من ارتش تعیین شده است. می‌خواستم بگویم من که یک سال در نیروی انتظامی خدمت کرده‌ام چرا باید برای ادامه اتمام خدمت در ارتش خدمت کنم؟