مایل به حفظ برجام بدون توجه به سیاست‌های آمریکا هستیم

ایرنا- معاون وزیر خارجه انگلیس در تهران با اشاره به حمایت کشورش از تداوم برجام و با بیان اینکه این توافق سند مهمی برای ادامه همکاری‌های ایران و اروپاست، گفت: ما بدون توجه به سیاست‌های ایالات متحده در مورد این سند، مایل به حفظ برجام هستیم.
‌آلیستر برت‌ دیروز در دیدار با رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در تلاش هستیم موانع فنی مربوط به همکاری‌های اقتصادی با ایران را از سر راه برداریم و از شرکت‌های اروپایی هم می‌خواهیم به کار و سرمایه‌گذاری در ایران ادامه دهند.
برت در ادامه یادآور شد: از اقدام انسان‌دوستانه ایران برای اعطای مرخصی به نازنین زاغری و دیدار او با خانواده‌اش تشکر می‌کنیم و امیدواریم با تداوم این رویکرد شاهد آزادی و بخشش چنین افرادی باشیم.
معاون وزیر خارجه انگلیس در امور غرب آسیا و شمال آفریقا با اشاره به حمایت کشورش از تداوم برجام گفت: برجام سند مهمی برای ادامه همکاری‌های ایران و اروپاست و ما بدون توجه به سیاست‌های ایالات متحده در مورد این سند، مایل به حفظ برجام هستیم.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار با اشاره به دور جدید گفت‌وگوهای ایران و اروپا حول برجام افزود: جمهوری اسلامی ایران بعد از خروج آمریکا از برجام عجولانه و احساسی تصمیم نگرفت و با حمایت سایر طرفین از تداوم برجام، گفت‌وگو و مذاکره را برای روشن شدن ابعاد همکاری‌های فی‌مابین در شرایط جدید در پیش گرفت.