فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش:

قرارگاه پدافند هوایی در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران است
آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا ظهر روز یکشنبه در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این قرارگاه را بخشی بسیار حساس از نیروهای مسلح و در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران خواندند و بر افزایش آمادگی‌ها و توانمندی‌های پدافند هوایی و کارکنان آن تاکید کردند.
در این دیدار که به مناسبت روز پدافند هوایی برگزار شد، آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه از لحاظ محاسبات سیاسی احتمال وقوع جنگ نظامی وجود ندارد، افزودند: در عین حال، نیروهای مسلح باید با هوشیاری و با مدیریت کارآمد و چابک، توانایی‌های انسانی و تجهیزاتی خود را روز به روز ارتقا دهند و بدانند هر گامی که در جهت تقویت آمادگی‌های نیروهای مسلح برداشته شود، یک عبادت و حسنه در نزد پروردگار متعال است.
در این دیدار، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این قرارگاه بیان کرد. همچنین روز گذشته نخستین جلسه دوره جدید درس خارج فقه رهبر انقلاب با حضور دانش‌پژوهان حوزوی برگزار شد. به طور معمول این جلسات با حضور شاگردان ایشان برگزار می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
علیرضا آذر درباره سیاست‌های دوگانه اداره کتاب و شورای شعر و ترانه می‌گوید نا‌هماهنگی آگاهانه یا هماهنگی عامدانه؟ محمدصادق جنان صفت ناتوانی پرواز نرخ دلار با شتاب بالا گزارش «ابتکار» از آثار منفی دو پدیده «ال‌نینو» و «لانینا» در جهان آخرالزمان چقدر نزدیک است؟ «ابتکار» ازنتایج فردی و اجتماعی گلایه های مکرر مردم از وضع موجود در گفت وگو با یکدیگر گزارش می‌دهد «لنی آبراهامسون» کارگردان فیلم «غریبه‌ کوچک»: کارم مانند آزمایش در آزمایشگاه است «ابتکار» از تصویب دو‌فوریت طرح «تامین کالاهای اساسی» در مجلس گزارش می‌دهد بازگشت «کوپن» در لباس «کارت الکترونیکی» «ابتکار» از چندوچون دادگاه‌های یاران احمدی‌نژاد گزارش می‌دهد این سه نفر! فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش: وزیر امور خارجه دیروز برای پاسخ به سوال سه نماینده راهی بهارستان شد وقتی ظریف نمایندگان را قانع کرد واکنش ازغدی به سخنان مراجع تقلید: