حملات هوایی گسترده‌ ائتلاف سعودی به «تعز» و «الحدیده»

جنگنده‌های رژیم سعودی طی چند نوبت مناطق مختلفی را در تعز و الحدیده بمباران کردند.
جنایت‌های رژیم سعودی علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه یمن همچنان ادامه دارد.در ادامه این جنایت‌ها، جنگنده‌های سعودی دیروز مناطق مختلف تعز را بمباران کردند.این درحالی است که منطقه «الکدحه» در تعز هدف بیشترین حملات سعودی‌ها قرار گرفت.در همین حال، سعودی‌ها به مناطق مسکونی در الحدیده خمله کردند که شماری شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.
به تلافی این جنایات، توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز محل تجمع نظامیان سعودی و مزدوران آنها در "عسیر" و "جیزان" را هدف قرار دادند.
یک منبع نظامی ارتش یمن گفت: یگان توپخانه‌ای ارتش یمن محل تجمع مزدوران عربستانی در گذرگاه "علب" استان عسیر را نیز هدف حملات خود قرار دادند.توپخانه ارتش یمن پیش از این مواضع نظامیان سعودی و مزدوران آنها در چند منطقه جیزان را مورد حمله قرار داده بودند.


به گزارش المسیره، همچنین یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دیروز دو موشک "زلزال 1 " و چندین "کاتیوشا" به محل تجمع نظامیان سعودی در نجران شلیک کردند.
یک منبع نظامی با تاکید بر اصابت دقیق موشک‌ها و کاتیوشا و خمپاره‌ها به مواضع دشمن، از کشته و زخمی شدن شمار زیادی نظامی سعودی و مزدوران آنها خبر داد.
انصارالله: سازمان ملل مسئول فروپاشی اقتصاد یمن است
"محمد علی الحوثی" رئیس "کمیته عالی انقلابی یمن" سازمان ملل را مسئول فروپاشی اقتصاد این کشور دانست و خواستار بازگرداندن درآمدها به بانک مرکزی یمن در صنعا برای تضمین پرداخت حقوق کارمندان شد.
به گزارش شبکه خبری "المسیره"، الحوثی در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: "مارتین گریفیتس" فرستاده سازمان ملل به یمن به وعده‌های خود در خصوص کاهش بحران اقتصادی این کشور از ابتدای انتصاب وی تاکنون متعهد نبوده است.وی افزود: فرستاده سازمان ملل به یمن گفته بود که اولویت وی کاهش بحران اقتصادی است، ولی برعکس از زمان تصدی گریفیتس، این بحران شدت یافته است.
وی تاکید کرد: متجاوزان سعودی - آمریکایی و هم پیمانان آنها عمدا با تزریق پول‌های چاپ شده به عدن (در جنوب یمن) ارزش "ریال یمن" را کاهش داده‌اند تا به فرستاده سازمان ملل هنگام سفر به صنعا، تصویر وارونه‌ای از مردم این کشور و عدم تمایل آنها به صلح ارائه دهند.
فرانسه: تسلیحاتی که ما به عربستان و امارات فروخته‌ایم علیه مردم یمن به کار نمی‌رود!
وزیر دفاع فرانسه در اظهاراتی مضحک مدعی شد تسلیحاتی که فرانسه به کشور‌های متجاوز به یمن فروخته است، علیه غیرنظامیان یمنی به کار نمی‌رود.
به گزارش خبرگزاری فرانسه، فلورنس پارلی وزیر دفاع فرانسه در اظهاراتی مدعی شد تسلیحات فروخته شده به عربستان و امارات در کشتار مردم یمن مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.وزیر دفاع فرانسه که در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علوم سیاسی پاریس سخنرانی می‌کرد، اظهار داشت: «کاملا آگاهی دارم که در یمن، اوضاع انسانی فاجعه بار است. من هم مانند شما از این اوضاع منزجر هستم».
پارلی در ادامه گفت: «ما هیچ سلاحی در یمن نفروخته‌ایم. ولی به عربستان و امارات فروخته‌ایم. تا جایی که من اطلاع دارم، تسلیحاتی که فرانسه به این دو کشور فروخته است، علیه مردم غیرنظامی یمن به کار نمی‌رود».
او در ادامه در اظهاراتی مضحک‌تر گفت: عربستان سعودی از این تسلیحات در «دفاع» از خود استفاده می‌کند؛ چرا که همواره از یمن به سوی این کشور موشک شلیک می‌شود!
سایر اخبار این روزنامه
امکان فروش حواله ارزی در سامانه نیما فراهم شد رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز جان کری: آمریکا در بحران است رسانه‌های آمریکایی افکار عمومی را برای حمله به سوریه آماده می‌کنند نگاهی به کارکرد مداحان فحاش و تاثیر مخرب آن در ارزش‌های اسلامی خطرهائی که محافل مذهبی و عزاداری‌ها را تهدید می‌کنند حملات هوایی گسترده‌ ائتلاف سعودی به «تعز» و «الحدیده» مشایی، بقایی و جوانفکر امروز محاکمه می‌شوند وندی شرمن: از اینکه گفتم «فریبکاری بخشی از ژن ایرانیان است» پشیمانم ذخیره آب نیمی از سدهای بزرگ کشور کمتر از 40 درصد است چودانی و پرسی سوالت خطاست مشاور راهبردی وزارت دفاع: ارتقای توان موشکی بالستیک و کروز طرح جدید وزارت دفاع است معاون قوه قضائیه: دشمن به دنبال شکاف میان مردم و مسئولان است رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز رئیس‌کل بانک‌مرکزی تاکید کرد ضرورت مهار رشد نقدینگی برای مدیریت نرخ ارز