آقای وحدت در مجلس!

محمدرضا ستوده- حسن روحانی صبح دیروز به مجلس رفت و حدود یک ساعت و نیم مسوولان را به وحدت دعوت کرد. او آنقدر همه چیز و همه کس را به وحدت دعوت کرد که از یک جای سخنرانی او به بعد، نمایندگان وقتی کلمه وحدت را می‌شنیدند به بیماری رفلکس مزاجی دچار می‌شدند. این شخصیت اهل تدبیر و امید ابتدا مسوولان را به داشتن وحدت فراخواند، سپس مردم را به وحدت داشتن دعوت کرد بعد از آن درخواست کرد تا مردم و مسوولان با اتحاد مشکلات را از پیش رو بردارند. اما او دلش آرام نگرفت و مردم جهان را هم به وحدت با هم، مردم ایران را هم به داشتن وحدت با مردم جهان و مردم جهان را هم به داشتن وحدت با مردم ایران دعوت کرد. سپس لحظاتی سکوت کرد و اطرفش را نگاه کرد. بعد با لحنی آتشین، کوبنده و افشاگرانه گفت: بدون وحدت کاری از پیش نخواهیم برد!
روحانی کلید حل مشکل قاچاق کالا و ارز را وحدت بین مسوولان گمرک، نیروی انتظامی و عدم اتحاد آنها با قاچاقچیان اعلام کرد و اظهار کرد: مشکل بیکاری با اتحاد کارآفرینان و معضل بی‌آبی با وحدت آب‌های سراسر کشور حل‌شدنی خواهد بود.
روحانی سپس گفت: اینجا خانه ملت است و وحدت را باید از داخل خودمان نهادینه کنیم. سپس نمایندگانی که در صندلی‌های ردیف اول مجلس نشسته بودند را با نمایندگان ردیف دوم وحدت داد. بعد نمایندگان ردیف اول و دوم را با ردیف سوم، بعد ردیف اول و دوم و سوم را با ردیف چهارم و الی آخر. از یک جایی به بعد رییس‌جمهور از خود بیخود شده بود و هر چیزی که جلوی دستش بود را با یک چیز دیگر به وحدت دعوت می‌کرد. گلدان‌های مجلس با بطری آب‌معدنی، مانیتورهای مقابل نمایندگان مجلس با بیسکویت‌های روی میز نمایندگان، علی لاریجانی را با خودش وحدت می‌بخشید، موکت سبز کف مجلس را به وحدت با کف مجلس توصیه می‌کرد تا اینکه انرژی‌اش تمام شد و یک گوشه بی‌حال افتاد...