برگزاری اولین جشنواره فعالان عرصه «دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی»

بخش خبری: اولین جشنواره و نمایشگاه ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی آذرماه در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار می‌شود.
سرهنگ حمید حیدری رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره دیروز ضمن فراخوان از فعالان این بخش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره تبیین و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت در فضای سایبری، اندیشه پروری، معرفت افزایی و حضور موفق و فعال در فضای مجازی در راستای مقابه با دشمنان است.
وی افزود: این جشنواره در میان فعالان پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزارهای کاربری، سرگرمی‌ها و هنرهای دیجیتالی و بخش آزاد برگزار می‌گردد و جوایز ارزنده‌ای به برگزیدگان اعطاء خواهد شد.
رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره گفت: برگزاری جشنواره و دریافت آثار و محصولات آن و ارائه آن در نمایشگاه ملی می‌تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان، منجر به شناسایی نخبگان این حوزه شود و مسیر برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه آینده را برای رسیدن به هدف‌های پیش رو فراهم کند.


وی ادامه داد: بخش ویژه جشنواره نیز اقدام به برگزاری مسابقات ایده‌های برتر و نوآورانه در حوزه‌های نرم افزارهای مورد نیاز بخش‌های اجتماعی و فرهنگی دفاع مقدس و مقاومت، نرم افزارهای کاربردی در حوزه‌های آموزشی، بانک اطلاعات و سرگرمی و نرم افزارهای تعاملی و پیام رسان خواهد کرد.
رئیس مرکز توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس در فضای مجازی و ماهواره افزود: در بخش جنبی جشنواره نیز اقدام به برپایی نمایشگاه آزاد و برپایی کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی خواهیم کرد.
وی گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره ایجاد شده که تا پایان آبان آثار شرکت کنندگان دریافت خواهد شد و مراسم اختتامیه نیز در آذرماه برگزار خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که تاکنون نیز نهادهای دیگر در این زمینه فعال بودند،آیا این جشنواره تکراری نیست؟ افزود: اگر دشمن روزی به خاک کشور حمله کرده است، امروز به اقتصاد و اتحاد ملت ایران در قالب هجوم مجازی دست به عملیات می‌زند و جوانان ما برای این که روزی در تاریخ کشور شکست در این عرصه به ثبت نرسد پا در رکاب شدند و ما هم برای ثبت این حماسه در فضای مجازی دست به کار شدیم.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات تصمیم مهم دولت برای بازگشت ارز پتروشیمی‌ها خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) روسیه: آمریکا، انگلیس و فرانسه آماده حمله به سوریه می‌شوند یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد: اسرائیل در مانور دریایی با کشورهای اسلامی شرکت کرد! پشت پرده جنجال ضدایرانی ترامپ رسانه‌های مغرب:خدمت رسانی سعودی به حجاج ما فاجعه بار بود چامسکی: ترامپ رئیس جمهوری خودشیفته و درحال فروپاشی است چه کسی طناب استیضاح را بر گردن ترامپ می‌اندازد؟ رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه صنعت سبز است مروری بر جریان انحرافی تجمع فیضیه و حواشی آن تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) وزیر بهداشت کارگروه رفع مشکل واردات دارو تشکیل داد واکنش ناجا به ماجرای درگیری راننده لندکروز با مامور پلیس شرایط و نحوه ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان کشوری برگزاری اولین جشنواره فعالان عرصه «دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره)