یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد: اسرائیل در مانور دریایی با کشورهای اسلامی شرکت کرد!

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» فاش کرد: اسرائیل برای نخستین بار در مانور دریایی مشترک با 26 کشور جهان از جمله سه کشور اسلامی در اقیانوس آرام شرکت کرده است.
به نوشته پایگاه خبری عربی 21، «یواف زیتون» کارشناس نظامی یدیعوت آحارانوت گفت که نیروی دریایی اسرائیل در یک مانور دریایی گسترده یک ماهه که دو هفته پیش پایان یافت، در کنار کشورهای اسلامی مالزی، اندونزی و برونئی مشارکت داشته است.
در این مانور دریایی که در اقیانوس آرام در منطقه هاوایی برگزار شد 25 هزار نفر از 26 کشور و 47 قایق جنگی و 200 جنگنده و 5 غواص حضور داشتند.
براساس این گزارش این تمرین نظامی هر دوسال یکبار از دهه 70 میلادی انجام می‌شود و در سال جاری برای نخستین رژیم صهیونیستی نیز در آن مشارکت داشته است. در این مانور دریایی کشورهای مسلمان مانند مالزی، اندونزی، برونئی و نیز ویتنام و سریلانکا شرکت داشتند.


طبق این گزارش به دلیل فاصله زیاد بین فلسطین اشغالی و محل برگزاری مانور، تنها چند قایق اسرائیلی و شماری از نظامیان آن برای اداره مانور در اتاق فرماندهی و نظارت از طریق پایگاه نظامی آمریکا در پرل هاربر شرکت کردند.
روزنامه صهیونیستی اضافه کرد که در این مانور ژنرال‌های اسرائیلی همانند «عیدا بن موشه» فرمانده کشتی‌های جنگی، «امیر گوتمان» وابسته نیروی دریایی در واشنگتن، «وران اشتایگمن» از نیروی دریایی این رژیم حضور داشته‌اند.
سایر اخبار این روزنامه
جزئیات تصمیم مهم دولت برای بازگشت ارز پتروشیمی‌ها خانه موزه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افتتاح شد تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) روسیه: آمریکا، انگلیس و فرانسه آماده حمله به سوریه می‌شوند یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد: اسرائیل در مانور دریایی با کشورهای اسلامی شرکت کرد! پشت پرده جنجال ضدایرانی ترامپ رسانه‌های مغرب:خدمت رسانی سعودی به حجاج ما فاجعه بار بود چامسکی: ترامپ رئیس جمهوری خودشیفته و درحال فروپاشی است چه کسی طناب استیضاح را بر گردن ترامپ می‌اندازد؟ رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور: فولاد مبارکه صنعت سبز است مروری بر جریان انحرافی تجمع فیضیه و حواشی آن تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) وزیر بهداشت کارگروه رفع مشکل واردات دارو تشکیل داد واکنش ناجا به ماجرای درگیری راننده لندکروز با مامور پلیس شرایط و نحوه ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان کشوری برگزاری اولین جشنواره فعالان عرصه «دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) تجدید میثاق رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت با آرمان‌های بلند امام خمینی(ره)