برانکو به رکورد ۱۰۰ بازی مربیگری در پرسپولیس رسید

برانکو در دیدار با نفت مسجد سلیمان به رکورد ۱۰۰ بازی مربیگری در پرسپولیس در لیگ برتر رسید.
به گزارش وب سایت نود، این مربی از هفته بیست و پنجم لیگ چهاردهم و در دیدار با استقلال خوزستان عهده دار هدایت پرسپولیس شد.هرچند که این مربی در اولین بازی روی نیمکت پرسپولیس حضور نداشت ولی مجموعا تاکنون ۱۰۰ بازی سرمربی پرسپولیس بوده است.
برانکو ایوانکوویچ در این مدت توانست پرسپولیس را از تیمی که سالها در حسرت قهرمانی بود به قدرت اول، سه فصل گذشته تبدیل کند و ۲ قهرمانی و یک نایب قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد.
پیروزی در ۱۰ شهر


پرسپولیس با برانکو، بهترین میانگین امتیاز تاریخ لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده و در ۱۰۰ بازی صاحب ۵۹ پیروزی، ۲۶ تساوی و ۱۵ شکست شده است.سرمربی پرسپولیس تاکنون ۲۰ تیم را شکست داده و در ۱۰ شهر ایران طعم پیروزی را چشیده است.
برانکو در ۱۰۰ بازی خود در لیگ برتر روزهای شیرین زیادی داشته است و البته روزهای تلخی را هم تجربه کرده است. در بین ۱۰۰ بازی هفت بازی دیده می شود که با مرور این هفت بازی می‌توان کارنامه این مربی کروات را در لیگ ایران در این  سه سال و پنج ماه تجربه کرد. این هفت بازی سرنوشت‌ساز را مرور می‌کنیم؛
هفته سوم لیگ پانزدهم:
سپاهان ۴- پرسپولیس ۲
برانکو در هفته های اخیر لیگ چهاردهم هدایت پرسپولیس را بر عهده گرفت و ماموریت اصلی او ساختن پرسپولیس برای فصل آینده بود.اما لیگ پانزدهم به بدترین نحو ممکن برای این تیم آغاز شد.پرسپولیس در ۲ هفته نخست تنها یک امتیاز کسب کرد و در هفته سوم باید در اصفهان به دیدار سپاهان می‌رفت.پرسپولیس در این دیدار یکی از بدترین نمایش‌هایش را به جا گذاشت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد.پرسپولیس با این شکست برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، حضور در رتبه آخر لیگ را تجربه کرد.
هفته یازدهم لیگ پانزدهم: 
استقلال۱-پرسپولیس ۱
در  ادامه لیگ پانزدهم، پرسپولیس از قعر جدول فاصله گرفت ولی در آستانه دربی همچنان در وضعیت مطلوبی قرار نداشت.پرسپولیس در این بازی تا دقیقه ۹۶، بازنده شهرآورد بود ولی گل ثانیه‌های پایانی بنگستون، این تیم را از باخت نجات داد.شکستی که می‌توانست آینده کاری برانکو در پرسپولیس را به خطر بیاندازد.
هفته بیست و ششم لیگ پانزدهم: 
پرسپولیس ۴- استقلال ۲
این بازی یک دیدار به یادماندنی برای هواداران پرسپولیس محسوب می‌شود. این بازی به جز اینکه حساسیت همیشگی شهرآورد را داشت، رقابت نزدیک برای قهرمانی باعث شد تا حساسیت این بازی بیش از همیشه باشد و پرسپولیس توانست با ۴ گل رقیب دیرینه خود را از پیش رو بردارد و در حالیکه در شروع فصل استقلال در صدر و پرسپولیس در قعر جدول بود.سرخپوشان با این پیروزی بالاتر از استقلال قرار گرفتند.هر چند که این پیروزی مهم برای قهرمانی کافی نبود و استقلال خوزستان در پایان فصل جشن قهرمانی گرفت.
هفته بیستم لیگ شانزدهم: 
پرسپولیس ۳- تراکتورسازی۰
پرسپولیس لیگ شانزدهم را عالی آغاز کرد ولی تراکتورسازی نیز مانند پرسپولیس نمایش خیره‌کننده‌ای داشت. تقابل این دو تیم در هفته بیستم در استادیوم آزادی به نوعی مدعی اصلی قهرمانی را مشخص می‌کرد و پرسپولیس موفق شد شاگردان قلعه‌نویی را با ۳ گل شکست دهد و گام بلندی برای قهرمانی بردارد
هفته بیست و هشتم لیگ شانزدهم:
پرسپولیس۴-پدیده۰
پرسپولیس لیگ شانزدهم را با هدف پایان طلسم قهرمان نشدن آغاز کرد و سرانجام ۳ هفته زودتر در بازی با ماشین‌سازی در تبریز تکلیف قهرمانی را مشخص کرد.ولی جشن قهرمانی این تیم به بازی با پدیده در ورزشگاه آزادی موکول شد که پرسپولیس با یک نمایش برتر حریف مشهدی را با ۴ گل شکست داد تا جشن قهرمانی این تیم کامل شود و پرسپولیس پس از ۸ فصل، جشن قهرمانی پرشکوهی برگزار کرد.
هفته چهاردهم لیگ هفدهم:
پرسپولیس ۴-ذوب آهن۰
پرسپولیس لیگ هفدهم را مقتدرتر از لیگ شانزدهم آغاز کرد . با کسب نتایج امیدوارکننده توانست فاصله خود را از سایر رقبا افزایش دهد.پرسپولیس هرچقدر در پیروزی برابر حریفن موفق بود ولی یک تیم برای سرخپوشان نقش گربه سیاه را ایفا کرد و برانکو برابر ذوب‌آهن توفیقی نداشت  تا اینکه در هفته چهاردهم پرسپولیس با ارائه نمایشی مقتدر، ذوب آهن را با ۴ گل در هم کوبید و یک هفته قبل از پایان نیم فصل اول و با یک بازی کمتر نسبت به سایر تیمها قهرمان نیم فصل شد.
هفته بیست و هفتم لیگ هفدهم:
پدیده ۰- پرسپولیس۱
پرسپولس در لیگ هفدهم این فرصت را داشت تا در هفته بیست و پنجم با کسب تساوی در دربی عنوان قهرمانی را کسب کند ولی این بازی را واگذار کرد در هفته بیست و ششم نیز مقابل سایپا مغلوب شد تا سرانجام کار به بازی هفته ۲۷ و جدال با پدیده در مشهد رسید و پرسپولیس با تک گل وحید امیری موفق به تکرار قهرمانی شد.