مسئولان حكومت تحول خواهي جوانان را به رسميت بشناسند

دكتر مصطفي كواكبيان تاکید کرد:  این ملت یک چیز می‌خواهد و آن تحول خواهی است. مسولان حكومت بايداين اصل تحول خواهي بويژه براي جوانان را به رسميت بشناسد.
نماینده مردم تهران که در دومين همايش فصلي حزب همدلي مردم تهران(همت)سخن می‌‌گفت، با تبریک اعضای این حزب برای برگزاری همایش، عنوان کرد: انشالله همانطور که از اسم این حزب مشخص است بتوانند در راستای همدلی  خدمت بکنند و این حزب را درقالب ملی مطرح کنند و ما هم در خدمتشان هستیم تا بتوانند همکاری و همدلی در بین مردم ایجاد کنند.
دبیر کل حزب مردم سالاری ادامه داد:  این دوستان حوزه فعالیت‌شان در  تهران هست و بنده نیز نماینده مردم شريف تهران هستم. ریاست محترم کمیسیون فرهنگی مجلس  نیز نماینده تهران هستند و در جلسه حضور دارند. بنده معتقدم که  دل ما باید برای تهران بتپد.چرا که تهران مشکلات بسیار فراوانی دارد و از آنجايي كه عضو شورای ساماندهی امور پایتخت هستم حتما در اين خصوص پیگیر مشکلات اين  شهر هستم. در گذشته بسیاری از مشکلات را به صورت شمال و جنوب تقسیم می‌کردند و امروز بحث شرق و غرب تهران را مطرح می‌کنند و عده‌ای معتقدند که شرق تهران نسبت به غرب تهران از پيشرفت کمتري برخوردار بوده و لذا  من معتقدم که باید شما در این باره با توجه به اسم حزب شما این همدلی را در بین مردم تهران به وجود بیاورید. 
وی  افزود: ما وقتی بخواهیم بررسی کنیم این حجم از مشکلات را کسی نمی‌پرسد که ریشه مشکلات در کجاست آقای نبوی دبيركل شما مطرح کردند که اصلاح طلبان مقصر هستند خوب ما می‌پذیریم اما باید بیاییم بررسی بکنیم که چند در صد این مشکلات را اصلاح طلبان مقصر هستند و چند درصد آن را گروه مقابل يعني اصولگرایان.یک زمانی آقای محمود احمدی نژاد براي اصولگرايان نظر كرده قطب عالم امكان بود و این عزیزان  از وی با تمام وجود حمایت کردند اما امروز در واقع آن دوران را توجیه می‌کنند و این همه قطعنامه‌های سازمان ملل را که تحمیل کردند دولت مورد حمایت آنها برای ما به وجود آورد.


نماینده مردم تهران در ادامه تصریح کرد: بنده یک زمانی گفتم که آقای احمدی نژاد دموکراسی خواهی و عدالت جويي و مباحث مطرح شده‌ای که در بحث آزادی‌های مدنی شما مطرح می‌کنید به قیافه شما نمی‌‌خورد طرفداران ایشان به تصور اینکه بنده قیافه ظاهری ایشان را مورد خطاب قرار دادم با بنده برخورد کردند نه منظور من این بوده که سابقه ایشان در این مباحث نمی‌گنجد.  بنده به صراحت بگویم ما نه سلطنت طلب‌ها را قبول داریم نه رجوی‌ها در این کشور جایگاهی دارند و نه افرادی که به محمود احمدی نژاد دل خوش کردند، در بین ما دارای جایگاهی هستند این ملت یک چیز می‌خواهد و آن تحول خواهی است و تحول خواهی اصل هر نظامی باید باشد و مسولان حكومت بايداين اصل تحول خواهي به ويژه براي جوانان را به رسميت بشناسد. ما باید در مجلس در همین مسیرگام برداریم همانگونه که در لایحه مبارزه با کودک آزاری وهم در قانون  چک اين گونه عمل كرديم  که به حقوق شهروندان مربوط است و یکی دیگر از مصوبات ممنوعیت بکارگیری مقامات دولتي بازنشسته مي‌باشد  و آقایان باید قبول کنند کنار بروند و میدان را برای جوان‌ها خالی بگذارند اين مصوبه  شامل بسیاری از استانداران شهرداران و مقامات مسولی که در حال حاضر هستند می‌شود.
کواکبیان در پایان سخنان خود عنوان کرد : نکته بعدی در خصوص مذاکره با آمریکا است بنده معتقد هستم در زمانی که کلینتون و اوباما  روی کار بودند بنده معتقد به مذاکره بودم. البته امروز هم طرفدار مذاکره هستم اما  شخصی در آمریکا روی کار هست که خیلی نمی‌توان با او طرف مذاکره شد. کسی که با برجام با ان همه زحماتی که برایش کشیده شده را به راحتی کنار ميزند و ثباتی در وجود او دیده نمی‌‌شود نميتوان او را طرف مذاکره قرار داد. بنده معتقدم با لطف خدا و همت ما می‌توانیم از پس مشکلات برآییم.