دستور ارزانی دلار صادر شد!

محمدرضا ستوده- آقای روحانی گفته‌اند دلار قطعا ارزان می‌شود‌. آخرین باری که آقای روحانی در مورد افزایش پیدا نکردن قیمت دلار به مردم قول داد در مصاحبه با رضا رشیدپور بود و بعد از آن نرخ دلار سه برابر شد و مردم ناامیدتر، غمگین‌تر، بی‌پول‌تر، گرسنه‌تر، مستضعف‌تر، نالان‌تر، به فکر خودکشی افتاده‌تر و در حال مهاجرت‌تر شدند‌‌.
واقعا آقای روحانی بعد از آن حماسه‌ای که در مورد تضمین تثبیت قیمت دلار داد، دوباره زبان به سخن بگشاید و وعده ارزان شدن دلار را بدهد؟ پیش خودش نمی‌گوید مردم برایم جوک می‌سازند؟ من جای روحانی بودم تا آخر عمر رویم نمی‌شد کلمه دلار از دهانم خارج شود!
به هر حال من به ملت شریف ایران هشدار می‌دهم در حالت آماده‌باش باشند‌‌. با توجه به سابقه اقتصاددان بزرگ قرن جناب آقای روحانی احتمالا قرار است قیمت دلار به حدود 17 هزار تومان برسد. خدا را شکر که یک کف دست مرام و معرفت ته کیسه مسوولان مملکت پیدا می‌شود که وقتی قرار است بدبخت‌تر شویم، قبلش به آدم اطلاع می‌دهند‌‌. من مملکت‌هایی را می‌شناسم که مسوولان‌شان همین لطف را هم در حق‌شان نمی‌کنند‌. از اتاق فرمان اشاره می‌کنند آقای روحانی به رییس کل بانک مرکزی دستور داده‌اند تا قیمت دلار کاهش پیدا کند‌‌. واقعا با دستور روحانی کاهش پیدا می‌کند؟ خب اگر این‌طوری است، ایشان دستور دهد دلار بشود 1000 تومان و قال قضیه را بکند!