وزیر خارجه کشورمان سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه را تبریک گفت

وزیر امور خارجه در پیام‌هایی جداگانه به همتای لبنانی و دبیرکل حزب‌الله لبنان دوازدهمین سالروز پیروزی غرورآفرین مقاومت در جنگ 33 روزه را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت.
دکتر محمد جواد ظریف در پیام‌هایی جداگانه خطاب به «جبران باسیل »همتای لبنانی و نیز«سید حسن نصرالله»دبیرکل حزب‌الله لبنان دوازدهمین سالروز پیروزی مقاومت را تبریک گفت.
رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و به منظور نابودی و براندازی حزب‌الله لبنان حمله گسترده‌ای را در 12 جولای سال 2006 به لبنان آغاز کرد. این جنگ برخلاف تصور اولیه 33 روز ادامه داشت و در نهایت با ناکامی رژیم صهیونیستی در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده به پایان رسید.
سایر اخبار این روزنامه
کاهش تولید ماهانه نفت ایران به 3.73 میلیون بشکه در روز شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر رئیس سازمان غذا و دارو: ارز مورد نیاز دارو به موقع تامین می‌شود برای عبور از شرایط امروز بانک ملی نیاز ارزی فعالان اقتصادی را تامین می‌کند در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی به ریاست دکتر روحانی صورت گرفت؛ تصویب دستورالعمل توازن صادراتی با اولویت تامین نیاز های اساسی روزنامه ‌جمهوری ‌اسلامی بررسی می‌کند؛ چگونه با احتکار در دوران تحریم مقابله کنیم؟ شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر نگرانی روسیه و چین نسبت به بودجه نظامی 717 میلیارد دلاری آمریکا در اقدامی بی‌سابقه کارکنان کاخ سفید توافق‌ عدم افشاگری امضا می‌کنند وزیر نیرو: توهم پر آبی را کنار بگذاریم بیانیه مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در محکومیت جنایات رژیم آل‌سعود در یمن در آستانه سالروز ورود آزادگان «سمفونی پیروزی» امروز در تالار وحدت اجرا می‌شود فرمانده مرزبانی ناجا تاکید کرد؛ تلاش برای بازگشایی مرز خسروی برای زائران اربعین پایگاه اطلاع‌رسانی دولت اعلام کرد: نقل قول منتسب به واعظی درباره لاریجانی تحریف شده است وزیر خارجه کشورمان سالروز پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه را تبریک گفت شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر شفاف سازی بر سر رژیم حقوقی دریای خزر