کمپین‌های جدید!

هومن جعفری- بعد از موفقیت کمپین فرزند تو کجاست که به یمن آن مشخص شد سی درصد فرزندان مسوولان بیکارند، سی و هفت درصدشان اسنپ کار می‌کنند‌، دوازده درصدشان کولبری و بیبی سیتینگ انجام می‌دهند و چهل و نه درصدشان نیز روی نیسان آبی و پیکان 52 کار می‌کنند‌، نیاز به کمپین‌های جدیدی در فضای مجازی احساس می‌شود که در این راستا موارد زیر را پیشنهاد می‌کنیم:
1- کمپین فرزند رقیبت کو؟ (این کمپین کمک می‌کند تا افشاگری‌های لازم صورت گرفته و سیاسیون از ننه من غریبم بازی دست بردارند)
2- کمپین کلا از کی آمار داری؟ (این کمپین کمک می‌کند تا سیاسیون عزیز به مصداق فعل شریفه زیرآب‌زنی‌، هرچه از بقیه دارند رو کنند)
3- کمپین پولارو کی ورداشت؟ (این کمپین کمک می‌کند تا ملت به خوبی عمق فاجعه را درک کنند)


4- کمپین سال دیگه همین موقع دوست داری کجا فرار کرده باشی؟ (این کمپین کمک می‌کند تا‌ مسوولان عزیزمان از حالا فکر لوکیشن سال بعدشان باشند)
5- کمپین ماشین فرزندت چیه؟ (این از آن دست کمپین‌هاست که یک مقدار کار را برای مسوولان ما سخت می‌کند چون عمدتا فرزندان عزیزشان هر کدام ده تا عکس با فراری و پورشه و لامبورگینی در فضای مجازی دارند)
6- کمپین موجودی حساب بانکیت چقدره؟ (‌این کمپین کمک می‌کند تا مظلومیت مدیران ایرانی بیش از پیش آشکار شود البته به شرط اینکه آن حساب خالیه را رو کنند)
سایر اخبار این روزنامه
العبادی: نگفتیم به تحریم‌های اقتصادی علیه ایران پایبند هستیم پاسخ معاون دادستان به وزیر ارتباطات: حمایت کمیسیون اقتصادی مجلس از طرح «مالیات بر عایدی مسکن» رقابت ایران و عربستان برای جذب مشتریان نفتی 5 سال زندگی پر فراز و نشیب تلگرام در ایران واکنش معاون گردشگری کشور به کندی آماده‌سازی «همدان ۲۰۱۸» گزارش نشست «ف مثل فوتبال، ف مثل فقر، ف مثل فریاد» بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ - جاکارتا فرزندان بیکار و خانه‌نشین مسوولان! کمپین‌های جدید! ابتکار رییس سازمان توسعه تجارت برای دور زدن تحریم‌ها؛ نظامی‌گری ترامپ تهدیدی برای جهان بورس کالا از خواب بیدار شد ! ثبت سفارش 250 میلیارد دلاری در 4 ماهه 97 ! ابهام در کارایی سامانه نیما احمدی‌نژاد و کمک به روحانی اردوغان‌ ترکیه را به کجا می‌برد دولت الکترونیک با حذف بسترهای آن در جامعه؟! تناقض‌گویی به جای شفاف‌سازی رییس‌جمهور ترکیه: محصولات الکترونیکی آمریکا را تحریم می‌کنیم حمله تروریستی مقابل پارلمان بریتانیا