اشرف بروجردی: افرادی که نقش مهمی در نظام داشتند، به حاشیه رانده نشوند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رئیس دولت اصلاحات به دنبال ایجاد وفاقی درجامعه است که همه نیروها احساس کنند دیده می‌شوند و مورد توجه قرار می‌گیرند و نظرات‌شان می‌تواند در عمل به نتیجه برسد و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
به گزارش ایلنا، اشرف بروجردی با اشاره به راهکارهایی که اخیرا از سوی سیدمحمد خاتمی مطرح شد، گفت: ما وظیفه داریم به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، با مردم حرف بزنیم و خودمان و رفتارمان را بازخوانی کنیم. این نکته مهمی است که هر انسان اخلاق‌مداری سعی می‌کند، اینچنین باشد. آقای خاتمی هم که یک انسان اخلاقی است و بر مبنای اعتقادات و باورهایش سعی می‌کند صادقانه و شفاف با مردم صحبت کند و همواره اینچنین بوده، چه در دوران ریاست‌جمهوری و چه بعد از آن تلاشش بر این است که بتواند وفاقی ایجاد کند و ظرفیتی فراهم شود که در جامعه اسلامی ما همه نیروها احساس کنند دیده می‌شوند و مورد توجه قرار می‌گیرند و نظرات‌شان می‌تواند در عمل به نتیجه برسد و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
بروجردی افزود: به هر صورت علت ایراد این سخنان آقای خاتمی در دیدار اخیرشان با نمایندگان ادوار مجلس بیشتر از این جهت بوده که نمایندگان مردم هستند و به نحوی ایشان خواستند با خود مردم صحبت کنند و این انتقال‌دهنده رویکردها به جامعه و مردم است.
وی یادآور شد: همین مساله به مردم کمک کرد احساس کنند با بیانات خاتمی یک تصویر مناسب و صحیحی را می‌توانند به دست بیاورند. ایشان در این بحثی که داشتند توصیه‌ها و راهکارهایی داشتند که فکر می‌کنم خیلی از این راهکارها تجربه قبلی ایشان بوده که می‌تواند موثر و کارآمد باشد و هم اینکه می‌تواند برای آینده مردم را به فکر کردن بیشتر وادار کند و اینکه چه کار کنیم از این شرایط قدری گسیخته خارج شویم و مردم احساس کنند این سرمایه اجتماعی که نیاز کل جامعه و دولت است، برگردد و مردم احساس کنند در حمایت دولت هستند و دولت آنها را می‌بیند و نسبت به آنها بی‌توجه و بی‌تفاوت نیست و سعی می‌کند مشکلات را حل کند.
سایر اخبار این روزنامه
تی‌شرت و شلوار جین وزیر ارتباطات در دیدار با دختر قهرمان تکواندوی ایران حاشیه‌ساز شد محمدعلی وکیلی خود می‏کشی ‌ای حافظ،خود تعزیه می‏داری «ابتکار» از دلایل کم اثری ادعاهای فساد مطرح شده در جلسه استیضاح وزیر کار گزارش می‌دهد: « ابتکار» صحبت‌های مقامات عراقی مبنی بر همراهی با تحریم‌های آمریکا علیه ایران را بررسی می‌کند واکنش بانک مرکزی به شایعه گم شدن 9 میلیارد دلار: سرنوشت ۹ میلیارد دلار واردات با نرخ دولتی کاملا مشخص است هدف آکادمی علوم و هنر های سینمایی آمریکا از افزودن بخش «فیلم محبوب مردم» چیست؟ تولد یک «اسکار» تجاری مجید تخت‌روانچی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری: منتظر دیدار روحانی و ترامپ در نیویورک نباشید عارف: شاهد دفن اخلاق در جریان استیضاح وزیر رفاه در مجلس بودیم امیر سیاری: نقش ایران در امنیت گذرگاه‌های دریایی بر کسی پوشیده نیست وزیر کشور با اشاره به پیش‌شرط مذاکره احتمالی: آمریکا رسما از مردم ایران عذرخواهی کند آموزه‌هاى خانمان‌برانداز اشرف بروجردی: افرادی که نقش مهمی در نظام داشتند، به حاشیه رانده نشوند