رژیم صهیونیستی حرم ابراهیمی را به روی فلسطینیان بست

مقامات رژیم صهیونیستی دیروز (چهارشنبه) از بستن 24 ساعته ورودی‌های حرم ابراهیمی بر روی نمازگزاران به بهانه اعیاد یهودیان خبر دادند.
به گزارش شبکه فلسطین الیوم، حفظی ابو سنینه، مدیر حرم ابراهیمی اظهار داشت که مقامات رژیم صهیونیستی از ساعت 22 دیشب به مدت 24 ساعت درهای حرم ابراهیمی را به بهانه اعیاد یهودیان بر روی نمازگزاران بستند.
وی افزود، تصمیم بستن حرم ابراهیمی در اعیاد یهودیان توسط کمیته صهیونیستی "شمغار" اتخاذ شده و بنا به توصیه‌های این کمیته رژیم صهیونیستی در جریان عیدهای یهودیان مانع از حضور مسلمانان، گفتن اذان و ادای نماز در این مسجد می‌شود. این کمیته مامور تحقیق درباره جنایت و کشتار نمازگزاران حرم ابراهیمی در سال 1373 بود.
حرم ابراهیمی در الخلیل چندین سال است که همچنان در معرض یهودی‌سازی رژیم صهیونیستی قرار گرفته و این رژیم همواره در تلاش برای بسط سیطره خود بر آن بوده است. در همین راستا به یهودیان اجازه اقامه مراسم مذهبی در این مکان مقدس فلسطینیان را داده و در اعیاد یهودی و برخی ایام خاص مانع ورود مسلمانان به آن می‌شود.
سایر اخبار این روزنامه
پلاتس: میزان خرید مشتریان نفتی بزرگ ایران همچنان بالا است مخالفت آلمان و چین با تحریم‌‌های آمریکا علیه ایران دکتر ظریف: آمریکایی‌ها هیچگاه صداقت نداشتند انصارالله یمن شروط خود برای صلح را اعلام کرد یک مقام حماس: توافق با اسرائیل ماه آینده صورت می‌گیرد العبادی: لیست جدید فاسدان به‌زودی صادر می‌شود رژیم صهیونیستی حرم ابراهیمی را به روی فلسطینیان بست تحلیل سیاسی هفته کشف محموله 35 میلیارد ریالی ساعت مچی قاچاق در فرودگاه مهرآباد ساعت کار ادارات استان تهران تا پایان مرداد تمدید شد نوبخت: ستاد بودجه 98 تشکیل شد اختصاص ارز مصارف خدماتی به 23 گروه/ سقف ارز مسافرتی 5000 یورو شد جهانگیری: برنامه‌ریزی مناسب با شرایط جدید انجام شده است رای عدم اعتماد مجلس به وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی علی ربیعی از همراهی دولت باز ماند کشف سلاح‌های اسرائیلی در پایگاه‌های تکفیر‌یها در سوریه این، استیضاح مجلس بود بررسی لایحه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در دستور کار هیات دولت قرار گرفت رئیس جمهور در تماس تلفنی با رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان: تقویت بیش از پیش روابط تهران – اسلام‌آباد در همه عرصه‌ها ضروری است «لوور شعبه تهران» به پاریس برگشت