حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزنامه جمهوری اسلامی به مناسبت روز خبرنگار

بخش خبری:‌ دکتر سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز در آستانه روز خبرنگار با حضور در تحریریه روزنامه جمهوری اسلامی، یاد شهدای رسانه‌ها و 53 خبرنگار شهید روزنامه جمهوری اسلامی در طول سال‌های دفاع مقدس را گرامی داشت.
در این دیدار که آقای حسین انتظامی دستیار ارشد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و چند تن از مسئولان وزارتخانه نیز حضور داشتند، آقای صالحی ضمن بازدید از تحریریه، با خبرنگاران حوزه‌های مختلف خبری به گفتگو پرداخت و روز خبرنگار را به آنان تبریک گفت.
وی همچنین در نشستی با مدیر مسئول و اعضاء شورای سردبیری گفت: این روزنامه با آغاز انقلاب اسلامی متولد شده و در مسیر انقلاب فعالیت کرده است. روزنامه جمهوری اسلامی با تغییر دولت‌ها و جریان‌های سیاسی موضع خود را تغییر نداده و در این مسیر هویت خود را به شکل استمراری حفظ کرده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم ادامه داد: یکی از ویژگی‌های روزنامه جمهوری اسلامی این است که تحت تاثیر سلیقه‌های مختلف سیاسی قرار نگرفته و در فضای سیاسی همواره مستقل عمل کرده است.


وی با تاکید بر وجه فرهنگی روزنامه جمهوری اسلامی افزود: وجه فرهنگی این روزنامه پر رنگ است و تاثیرات قابل توجهی در حوزه فرهنگ و هویت دینی جامعه دارد.
مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی نیز ضمن قدردانی از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این روزنامه گفت: مشکلات اقتصادی کشور بر روزنامه‌ها نیز تاثیر گذاشته و امیدوارم تدابیری برای حل مشکلات مطبوعات اندیشیده شود.
وی افزود: در نگاه حمایتی دولت، روزنامه‌ها باید نسبت به بسیاری از دستگاه‌های دیگر در اولویت باشند.
سایر اخبار این روزنامه