پلمب انبارهای چند صد میلیاردی احتکار‌کنندگان در کرمان و آبیک


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عصر دیروز پنج تیم از کارگروه مبارزه با مفاسد اقتصادی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان با محوریت معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز استان به همراه کارشناسان صنعت و معدن، تعزیرات، پلیس اماکن، پلیس آگاهی به صورت همزمان هفت انبار کالاهای احتکار شده شامل لوازم خانگی، وسایل گرمایش و سرمایشی، مواد غذایی، موضوع گزارش اداره‌ کل اطلاعات استان ورود کردند و عملیات صورت‌برداری، دستگیری و پلمب در حال انجام است.
برآوردهای اولیه حاکی از آن است که کالاهای احتکار شده دارای ارزشی معادل با چند صد میلیارد است.
کشف انبار میلیاردی لوازم خانگی در آبیک
دادستان عمومی و انقلاب آبیک با‌ اشاره به کشف انبار میلیاردی لوازم خانگی در این شهرستان گفت‌: صحت و سقم احتکار انبار میلیاردی لوازم خانگی کشف شده در شهرستان آبیک در دست بررسی است.


به گزارش فارس، سعید احمدزاده افزود: به بازرسان و کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک تکلیف شده که به همراه پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان در محل انبار کشف شده حضور یابند و موضوع را بررسی کنند.به گفته او هنوز مشخص نشده که لوازم انبار شده، خارجی، ایرانی و یا قاچاق است، اما طبق ارزیابی‌های اولیه صورت گرفته، ارزش ریالی لوازم خانگی کشف شده، میلیاردی است که به پلمب انبار منجر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک اضافه کرد: مالک این انبار لوازم خانگی، اهل شهرستان آبیک نیست و در زمان کشف حضور نداشته، اما مقرر شده در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آبیک حضور یابد.
احمدزاده گفت: کشف انبار کالا و لوازم خانگی از سوی اطلاعات سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک صورت گرفته و در حال حاضر تحقیقات تکمیلی پرونده در دست پلیس امنیت و اطلاعات این شهرستان است.