تقدیـم به خطرناک‌های بزهکار دوست‌داشتنی!

شهروند| هومن سیدی بازیگر و کارگردانی که در دنیای سینما به سلیقه خاصش شهره است، در یک پست اینستاگرامی از جنبه موسیقایی سلیقه‌اش نیز رونمایی کرد. او در عین گفتن از علاقه‌اش به موسیقی رپ، از ممنوعیت رپرها انتقاد کرد و نوشت:   ما شما را به رسمیت می‌شناسیم، امیدوارم ارشاد هم با شما آشنا شود!
هومن سیدی در ادامه نوشته‌اش آورده: می‌نویسم برای شما هنرمندان بی‌ادعا، شما که گونه موسیقی‌تان رسمیت ندارد. شما که آندرگراندید (زیرزمینی هستید)، شما که جالبید در نوع خود و هیجان‌انگیز، شما نه‌تنها خطرناک نیستید بلکه ما را به اعماق خیابان و اجتماع می‌برید. شما که در اشعارتان ادعا دارید، تفنگ دارید، بزهکارید، ضد جامع هستید، به‌ نظر می‌رسد خطرناکید و بعضی مواقع خود را به خستگی می‌زنید. شماها دوست‌داشتنی هستید.
هومن سیدی البته کل نوشته‌اش را به ستایش از رپرها اختصاص نداده و در ادامه از موسیقی رپ و خصایص و ویژگی‌های آن نیز نوشته: دیگران نمی‌دانند که رفتار شما برای رپ است؛ چرا که خاصیتش این است که بی‌خاصیت نباشد. شما مانند بازیگری هستید که نقش بازی می‌کند اما فاصله دارد با واقعیتش. شما را همه گوش می‌دهند. شما گونه مهمی در موسیقی هستید. با همه بی‌مهری‌ها، با همه بی‌توجهی‌ها، شما شنیده می‌شوید. می‌توانند شما را دوست نداشته باشند اما نمی‌توانند احترام نگذارند.
پایان‌بخش ستایش‌نامه هومن سیدی هم جمله معروفش بود که در این چند ساعت فضای مجازی را به‌اصطلاح ترکانده: ما شما را به رسمیت می‌شناسیم امیدوارم ارشاد هم با شما آشنا شود. جای شما در سینمای ایران خالی است....