محمد سلامتی: دولت برای حل مشکلات اقتصادی ستاد بحران تشکیل دهد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت برای حل مشکلات فعلی در زمینه اقتصادی باید یک ستاد بحران تشکیل دهد که به رصد کردن امور بپردازد و هر جا مشکلی است برای رفع آن برنامه‌ریزی کند.
به گزارش ایسنا، محمد سلامتی در پاسخ به این پرسش که ایجاد تغییرات اخیر در دولت را چگونه ارزیابی می‌کنید و آیا این تغییرات می‌تواند منشایی برای حل مشکلات باشد، اظهار کرد: تغییرات باید حتما انجام شود، باید تیمی بیاید که معتقد باشد تنها باید بر محور امکانات و نیروهای داخلی کار مملکت و اقتصاد را پیش ببرد که اگر قرار باشد با این پیش فرض کار را انجام دهد با موفقیت هم همراه خواهد شد. وی با بیان اینکه باید یک تیم جدید که هماهنگ، همفکر و معتقد به استفاده از امکانات و ظرفیت‌های داخلی باشد روی کار بیاید، گفت: این تیم جدید باید در جهت رشد و توسعه داخلی و خارج شدن از این وضع اقتصادی عمل کند و اگر معتقد باشد که چنین کارهایی را می‌توان انجام داد باید این اتفاق بیفتد و ما شاهد یک تیم جدید اقتصادی در دولت باشیم که به نظرم در این زمینه تغییرات نباید صرفا به یکی دو نفر محدود شود. دبیرکل اسبق سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه باید یک ستاد بحران توسط دولت راه‌اندازی شود، اظهار کرد: صرف تغییرات در تیم اقتصادی دولت هم در این زمینه کافی نیست و باید با راه‌اندازی یک ستاد بحران که مانند ستاد انتخابات باشد و در آن عده‌ای تمام مسائل را رصد کنند و هر جا مشکلی هست رفع کنند، موضوع حل بحران‌ها توسط دولت پیگیری شود. سلامتی افزود: چون ما با یک بروکراسی بی‌حد و مرز روبه‌رو هستیم که بسیار سخت و محکم شده است و در آن کارها به راحتی پیش نمی‌رود باید ستاد بحرانی شکل بگیرد تا مشکلات در این زمینه را برطرف کنیم چرا که هر کس که می‌خواهد سرمایه‌گذاری کند به راحتی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و در پیچ و خم‌های بروکراتیک کشور گیر می‌کند پس معتقدم که باید این موضوع برطرف شود و اگر چنین نشود کارها پیش نخواهد رفت. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید بر وظایف ستاد بحران، اظهار کرد: این ستاد بحران باید ایجاد شود تا گیرها را برطرف کند و بتوانند ظرفیت‌هایی را که در کشور هستند را به کار گیرد چرا که ما الان تعداد زیادی واحدهای تولیدی کوچک، متوسط یا بزرگ داریم یا با حداقل ظرفیت کار می‌کنند یا تعطیل شده‌اند که اگر لازم است به سمت حل مشکلات حرکت کنیم باید این واحدهای تولیدی به ظرفیت مناسب برسند و این کار جز با یک برنامه انقلابی و از طریق ستاد بحران انجام نمی‌شود. این ستاد بحران باید شکل بگیرد تا مسائل را رصد و حل کند در غیر این صورت نمی‌توان امیدوار بود که مشکلات حل شود.
سایر اخبار این روزنامه
در هشتاد و یکمین سالگرد تشکیل گارد ملی ونزوئلا مادورو از سوء‌قصد پهپادی جان سالم به در برد با پایان یافتن مهلت‌90 روزه پس از خروج آمریکا از برجام، نخستین مرحله از تحریم‌های ثانویه علیه ایران از امروز آغاز می شود روحانی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس: سوال از رئیس جمهوری فرصت خوبی برای بیان برخی حقایق است محمد صادق جنان صفت دلمان برای روحانی بسوزد یا برای تهیدستان تامین ارز کلیه کالاهای اساسی به نرخ رسمی و ورود بدون محدودیت ارز به داخل کشور آخرین مصوبات هیات دولت بود اگر روزی روزنامه‌ای منتشر نشود، چه اتفاقاتی برای جامعه رخ خواهد داد؟ روزنامه، فقط یک روزنامه نیست محسنی اژه‌ای: معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی بازداشت شد تبارشناسی حمله به اصلاحات توسط براندازان و جریان‌های تندرو اصلاحات باید از واژه اصلاح‌طلبی عبور کند شوک به ورزش ایران؛ کیمیا رباط پاره کرد! پایان رویای پرچمداری در بازی‌های آسیایی 5 هواپیمای برجامی به ایران رسیدند ATR ، آخرین آورده برجام؟ از تو مدام رعشه، از من خواب غفلت محمد سلامتی: دولت برای حل مشکلات اقتصادی ستاد بحران تشکیل دهد تامین ارز کلیه کالاهای اساسی به نرخ رسمی و ورود بدون محدودیت ارز به داخل کشور آخرین مصوبات هیات دولت بود رئیس قوه قضائیه: حامیان غربی حقوق بشر از عده‌ای آشوبگر در ایران حمایت می‌کنند شوک به ورزش ایران؛ کیمیا رباط پاره کرد! پایان رویای پرچمداری در بازی‌های آسیایی