شوک به ورزش ایران؛ کیمیا رباط پاره کرد! پایان رویای پرچمداری در بازی‌های آسیایی

کیمیا علیزاده به دلیل پارگی رباط صلیبی حضور در بازی‌های آسیایی 2018 را از دست داد و با تصمیم کادر فنی ملیکا میرحسینی جایگزین وی می‌شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی ده روزه‌ای را در کرج برپا کرده است. کیمیا علیزاده ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در تمرین روز یکشنبه تیم ملی دچار آسیب‌دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسیMRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACLزانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی تیم در بازی‌های آسیایی نیست. با تصمیم کادر فنی تیم ملی، ملیکا میرحسینی ملی‌پوش تکواندو کشورمان که در تورنمنت بین‌المللی کره جنوبی موفق به کسب مدال طلا شده بود جایگزین علیزاده در وزن 67- کیلوگرم می‌شود. این دختر تکواندوکار که اولین مدال تاریخ ورزش زنان ایران را در المپیک 2016 کسب کرده بود، اخیرا توسط هیات اجرایی کمیته ملی المپیک به عنوان پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی 2018 انتخاب شد. با این مصدومیت و با توجه به غیبت علیزاده در بازی‌های آسیایی باید منتظر معرفی پرچمدار جدید کاروان ایران از سوی کمیته ملی المپیک باشیم.
سایر اخبار این روزنامه
در هشتاد و یکمین سالگرد تشکیل گارد ملی ونزوئلا مادورو از سوء‌قصد پهپادی جان سالم به در برد با پایان یافتن مهلت‌90 روزه پس از خروج آمریکا از برجام، نخستین مرحله از تحریم‌های ثانویه علیه ایران از امروز آغاز می شود روحانی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس: سوال از رئیس جمهوری فرصت خوبی برای بیان برخی حقایق است محمد صادق جنان صفت دلمان برای روحانی بسوزد یا برای تهیدستان تامین ارز کلیه کالاهای اساسی به نرخ رسمی و ورود بدون محدودیت ارز به داخل کشور آخرین مصوبات هیات دولت بود اگر روزی روزنامه‌ای منتشر نشود، چه اتفاقاتی برای جامعه رخ خواهد داد؟ روزنامه، فقط یک روزنامه نیست محسنی اژه‌ای: معاون ارزی برکنار شده بانک مرکزی بازداشت شد تبارشناسی حمله به اصلاحات توسط براندازان و جریان‌های تندرو اصلاحات باید از واژه اصلاح‌طلبی عبور کند شوک به ورزش ایران؛ کیمیا رباط پاره کرد! پایان رویای پرچمداری در بازی‌های آسیایی 5 هواپیمای برجامی به ایران رسیدند ATR ، آخرین آورده برجام؟ از تو مدام رعشه، از من خواب غفلت محمد سلامتی: دولت برای حل مشکلات اقتصادی ستاد بحران تشکیل دهد تامین ارز کلیه کالاهای اساسی به نرخ رسمی و ورود بدون محدودیت ارز به داخل کشور آخرین مصوبات هیات دولت بود رئیس قوه قضائیه: حامیان غربی حقوق بشر از عده‌ای آشوبگر در ایران حمایت می‌کنند شوک به ورزش ایران؛ کیمیا رباط پاره کرد! پایان رویای پرچمداری در بازی‌های آسیایی