تنها دختر عبدالفتاح سلطانی درگذشت عبدالفتاح سلطانی بعد از فوت دخترش به مرخصی آمد

تنها دختر عبدالفتاح سلطانی درگذشت؛ خبری که شنیدن آن گروهی از شهروندان را در ماتم فرو برد، او دختر وکیلی است که 9سال گذشته را در زندان به سر برده است و حالا غمی که بر چهره فضای مجازی خود را نشان می‌دهد حاوی این تلخی بزرگ است که هما دختر 27ساله با 9 سال انتظار چشم بر جهان فرو بست.
ایلنا به نقل از وکیل عبدالفتاح سلطانی می‌نویسد: به آقای سلطانی به دلیل فوت ناگهانی دخترشان مرخصی دادند و فعلا در مرخصی هستند و اگر خدا بخواهد تلاش می‌کنیم این مرخصی به آزادی مشروط تبدیل شود.
سعید دهقان وکیل عبدالفتاح سلطانی درباره آخرین وضعیت موکلش با اشاره به فوت دختر سلطانی گفت: در این وضعیت دادستانی بالاخره مرخصی را داده‌ است، هرچند که ما از عید منتظر این مرخصی بودیم و برای ایام ماه مبارک رمضان و عید فطر قول مرخصی داده بودند که عملی نشد. وی تاکید کرد: ما دنبال آزادی مشروط او بودیم و مرخصی حداقل مطالبه ما بود. در همین مدت ماه مبارک رمضان هم دیگران به مرخصی آمدند به عنوان مثال آقای رحیمی معاون اول دولت احمدی‌نژاد آزادی مشروط داشتند و اغلب بیرون از زندان بودند و همچنین آقای بقایی در مرخصی بود. این وکیل دادگستری عنوان کرد: همین یک ساعت پیش به آقای سلطانی به دلیل فوت ناگهانی دخترشان مرخصی دادند و فعلا در مرخصی هستند و اگر خدا بخواهد تلاش می‌کنیم این مرخصی به آزادی مشروط تبدیل شود.
وی ادامه داد: شاید در این فرصت با انجام مذاکرات و لوایح آزادی مشروط این کار انجام شود، هرچند که مشمول آزادی مشروط ماده ۵۸ است و سال‌هاست که مشمول این آزادی مشروط شده و الان شهریورماه که برسد هشت سال است که در زندان است.
سایر اخبار این روزنامه
به مناسبت سالمرگ حسین پناهی، شاعری که روحی کودکانه اما پریشان داشت بابونه بی‌پناه برای مادر آوازخوانان ایران که انسانیت 49 سال است داغدار اوست زجرِ قمـر «همدلی» موضوع شیوع دلالی را در جامعه امروز ایران بررسی می‎کند اپیدمی دلالی «همدلی» پیرو اظهار نظر یکی از اعضای مجلس خبرگان درباره پیشنهاد ترامپ بررسی کرد سیاستی که متولی ندارد «همدلی» در گفت‌و‌گو با کارشناسان اقتصادی، راهکارهای ایجاد شفاف‌سازی را بررسی می‌کند گزارش «همدلی» از کودکان کار بدون هویت که اسیر قاچاقچیان اعضای بدن می‌شوند توحشی باورنکردنی همزمان با برگزاری دادگاه منفورت، دو قاضی در دو پرونده مختلف، دولت ترامپ را موظف به رسیدگی به مسائل مهاجران کردند تنها دختر عبدالفتاح سلطانی درگذشت عبدالفتاح سلطانی بعد از فوت دخترش به مرخصی آمد هرمز شریفیان پاستور در سکوت به نام روحانی، به کام کاسبان تحریم تنها دختر عبدالفتاح سلطانی درگذشت عبدالفتاح سلطانی بعد از فوت دخترش به مرخصی آمد درخواست برگزاری تجمع مقابل مجلس در روز استیضاح ربیعی